Geen toegang tot router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucavdvelden28

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2012
Berichten
7
Hallo ,

Ik doe dit namens mijn vader ( Omdat ik er zelf meer verstand van heb ) maar ik run normaal een Minecraft of een Mw2 server..
Sinds eergister kwam ik thuis en moest een poort openen , ik ging naar Google Chrome en typte : 192.168.0.1 ( StandaardGateway )
Ik krijg dan een inlog scherm , ik vul in : Admin - Admin. Toen sprong het scherm weg en stond er : Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met 192.168.0.1 ,

Ik heb dit meerdere malen geprobeert , 6x met Google Chrome & 6x met Internet Explore 9 ..
Normaal werkte alles perfect , zelf zegt mijn vader dat resetten geen nut zal hebben omdat hij bang is dat iets fout gaat..

Ik zelf heb meerdere malen geprobeert te resetten zonder dat hij het opmerkte , maar dat mislukte..

Of is er een andere oplossing ? Want ik krijg het schermpje , ik vul alles correct in en hij springt weg.
Ik heb zelf nog CMD gebruikt en toen ipconfig bekeken , daar staat dat 192.168.0.1 echt het goede adres is , wat nu ?

Ik ben zelf helemaal raadeloos.
Ik denk dat die reset wel zou werken , maar mijn vader gaat hier dus niet mee akkoord ( Eigenwijs )

Mvg , Lucavdvelden.
 
De combinatie klopt , ik heb mijn vader gevraagt of hij iets zou hebben veranderd en hij antwoorde :

- Ik heb niks veranderd aan het wachtwoord en gebruikersnaam , ik zou zelf niet eens weten hoe.

Ik ga vanavond proberen te resetten of in de ochtend ,

Ik zal jullie dan verder informeren
 
wat is het precieze merk en type van router? en probeer je draadloos of met lan-kabel op je pc in te loggen?
 
AL de stroom eraf gehad en er weer terug op gedaan? Dat zou misschien nog kunnen helpen.
 
Ik weet wel dat het een Sitecom is , exacte type geen idee.

We hebben hier 1 laptop en 1 computer , mijn laptop heeft draadloos.. de ander heeft LAN , ik heb op beide geprobeert om in http://192.168.0.1 te gaan , maar hij blijft aangeven dat hij de site niet kan bereiken

Ik ga in de avond , of morgenochtend even de stroom eraf halen voor 10 seconden.. als dit niet werkt laat ik hem resetten voor 20 seconden dan gaat hij naar fabrieks configuratie heb ik gehoord.

Let's hope it will work.
 
Probeer https://192.168.0.1 eens


@dnties. Enkel IE heeft nog steeds een aanduiding voor het protocol nodig. Alle andere browsers verzinnen de http:// er zelf wel bij.
 
Goedemiddag ,

Ik heb toenet eens 10 seconden de stroom eraf gehaald , de site deed het nog steeds niet ..
Na 1 minuut heb ik eens even 20 seconden de stroom eraf gehaald , toen deed de site het maar toen.. ging ik naar Advanced Settings en toen stond er dat de webpagina niet kon worden weergeven en was ie ineens weer.. weg.

Ik heb gehoord dat er een RESET knopje is , ik ga eens kijken of ik die kan vinden.. en ik heb denkelijk de IE want ik hoef geen http://192.168.0.1 te gebruiken , ik doe gewoon 192.168.0.1 en het werkt dan , maar nu werkt ie weer eens niet..pff.

BTW !! : Als ik ''Verbindings Problemen Vaststellen'' doe staat er het volgende : Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet.
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar een bedraad proberen (als je nu alleen nog draadloos geprobeerd hebt). Werkt het dan nog niet goed (weer die meldingen over pagina kan niet worden weergegeven na succesvol aanloggen), dan ook een andere browser proberen, zoals Firefox en Opera.

Tijs.
 
Hoi ,

Ik heb dus net met LAN geprobeert , werkt dus niet.. Firefox gedownloadt , geprobeert.. Resultaat = werkt niet..

Ik denk dat dit probleem niet te oplossen is , als er nog suggesties zijn die zijn altijd welkom !

En anders , lock deze topic.
 
Als ik het goed heb bedoel je wat mijn Ip4 adres is ?

Ik weet niet of ik die hier wil geven , want hiermee kan je genoeg informatie over mij bezitten.
 
als je op die router probeert te geraken via IPv4 adres 192.168.0.1 moet je pc een adres in hetzelfde subnet of net hebben. Aangezien 192.168.x.x in de private addressing space liggen, kan ik privé niks over je achterhalen. Ik gebruik voor mijn netwerk ook deze ip-adressen. Deze range is niet routeerbaar op Internet en is enkel bruikbaar op interne netwerken. Dus hang een kabel tussen je pc en de router (niet draadloos proberen). Configureer dan een vast ip-adres op je netwerkadapter bv. 192.168.0.100 en zie of je dan niet op de router geraakt.
Om trouwens het exacte type van sitecom router te weten; dit staat doorgaans op een typeplaatje aan de achter-of onderzijde vh toestel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan