Geen toegang tot websites

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bingo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hoi allen,

Ik heb een vraagje over de toegang tot bepaalde websites die we hier thuis wel ervoor hadden voor o.a. msn hotmail. Daar staat nu op dit:

(Microsoft Passport Network is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:

Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site.
De site is geen lid van Passport Network. )

En op een andere website kreeg ik dit te zien:

Uw internet browser wordt niet ondersteund

De ABN AMRO internetsite ondersteunt de door u gebruikte internet browser niet.

We adviseren u door ABN AMRO ondersteunende versies van uw browser en besturingssysteem te controleren.

Ik word er knetter van. Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!:confused:

dat gedoe met Uw internet browser wordt niet ondersteund licht aan de internet browser die je gebruikt, of je heb een te ouwde versie of je hebt de verkeerde.
ik heb thuis mozzilla en die kan sommige sites ook niet lezen.

Kan het ook liggen aan spybot search and destroy die ik nu gebruik??

Ik heb nog steeds geen toegang tot die websites. Wie kan mij helpen???! Een week geleden hadden we geen problemen ermee. Ik snap het niet.

Hallo !

Met welke browser werkt je ?

Greetz,

Harry.

ik gebruik internet expl. 6 service pack 1. Nog even wat zeggen: de vorige keer had ik mijn windows geuopdate en daarna deed ie het niet meer. Wat kan ik doen??

Liefs. En bedankt

Hoi Harry,

Hartikke bedankt voor je antwoord:thumb: :thumb: . Aah zie je! Want ik snapte het ook niet, ik moest echter windows opnieuw installeren! Kan je me vertellen hoe de stappen zijn?

Hoi Harry,

Moet ik op de volgende link drukken om het probleem op te lossen en geldt dit enkel voor mensen die sp1 gebruiken lees ik hier, klopt dat?
Cumulative Update for Internet Explorer 6 SP1 DOWNLOADEN?The patch trouble and the security issue only have an impact on users of IE 6.0 with SP1, which may run on Windows XP or Windows 2000. They do not affect other versions of IE, such as that in Windows XP with SP2 or in Windows Server 2003, Microsoft said. The company is urging affected users to download and install the new patch. Ik zou toch telkens moet updaten. Maar om de problemen te voorkomen moet ik dan niet service pack 3 ofzo???

Verder:
Is het niet beter om Mozilla te gebruiken, omdat daar heb ik begrepen minder problemen voorkomen als bij microsoft?

ALvast bedankt voor je genomen moeite, echt!

Laatst bewerkt:
Hallo!

Nee hoor je moet gewoon even via Windows Update kijken of je alle laatste update's hebt !

Is dat wel het geval, kun je als laatste nog IEfix: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm proberen.

Je hebt wel je WinXP installatie-CD nodig.

Zelf gebruik ik practisch alleen maar Mozilla Firefox, tot volle tevredenheid.

Heb wel voor testdoeleinden IE 7 RC geinstalleerd, maar daarbij wordt IE 6 overschreven.
Ik zou dat niet doen zolang IE 6 fouten heeft.

Succes,

Harry.

Hoi Harry,

Ik gebruik windows 2000. En wat als ik mozilla download? Want ik heb ook geen cd-rom met windows erop.

Wel SP4 + Update's geinstalleerd ?

Gewoon Mozilla downloaden en installeren is en goed alternatief !

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Ik heb een vraagje aan je... Ik heb nu mozilla gedownlaod. Moet ik nu internet expl. verwijderen?

Hoi !

Hee hoor, gewoon Firefox als standaardbrowser instellen !

Wordt door het progje zelf gecontroleerd.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan