Geen toegang tot...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2002
Geen toegang tot Y:\
Het apparaat is nog niet klaar.

Ik heb een cd geplaatst en het is de juiste drive maar het leest de cd niet....
Het lampje flikkert eerst wel maar daarna niet meer. Dan stopt het helemaal.
Als ik met de rechtermuisknop op de drive op Edit klik opent het de cd-rom-speler wel.
Zou er iets met de cd zijn, dat hij toch niet beschreven is of dat dat mislukt was... of is dit op te lossen?

Is het alleen bij één cd (r)??? Dan heb je inderdaad grote kans dat het aan de cd ligt.
Is het bij meerdere cd-r's en doen 'gewone' cd's het wel goed is je apparaat waarschijnlijk zachtjes aan het overlijden (cd-r's zijn moeilijker te lezen).
Je zou nog kunnen proberen het apparaat te reinigen met een reinigings cd.

Even wat meer info. Doet ie dit bij alle cd's of alleen bij die ene? Is het een cd-rom of een rewritable die je probeert te lezen? Heb je die ene cd wel in een andere PC kunnen lezen? En hoe oud is de cd-rom speler t.o.v. het cd'tje? Sommige spelers kunnen nl niet alle cd's aan.

Ik heb geen andere cd bij de hand om het te controleren.
Het is een cd-r die ik op een andere computer heb geprobeert en daar werkt het ook niet, dus dan denk ik zelf dat het dan toch aan de cd ligt.

Dat zou goed kunnen. Het beste is om het even te testen met een andere cd, dan weet je zeker dat het niet aan de speler ligt.

Mh, een andere CD werkt hier wel dus dat is dan weer opgelost, het ligt aan de CD. De cd is namelijk nog door iemand anders getest en daar werkte het ook niet.
En mijn excuses want ik gaf zelf gelijk het antwoord :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan