geen toegangsrechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Ik sla ontvangen en gestuurde brieven altijd op , echter ik kan sinds kort deze opgeslagen brieven niet meer openen . Ik krijg een scherm waarin staat dat ik geen toegangsrechten heb om het bestand te openen .
Hoe kan ik deze toch openen ?
Ben de enige gebruiker , betreft xp-pro en office 2007
Mvg. Hans

versie van opgeslagen brieven

Is het dit?
Het is niet mogelijk een Office 2007 bestand te openen in een eerdere versie van Microsoft Office of omgekeerd
Of krijg je de e-mail met attachement niet open?
welke email programma gebruik je?

Het bestand is gemaakt met office 2007 en wordt dus niet geopend met 2007 , heb ineens geen rechten meer om dit te openen .

o Ja ,
Het heeft niets met e-mail te maken , ik kan dus ineens geen opgeslagen brieven meer openen , heb geen rechten .

Laatst bewerkt:
Nee Crash , jij nie begrijp , dacht toch dat ik duidelijk was in mijn vraag !
Ik heb brieven geschreven met word - office 2007 opgeslagen en deze kan ik nu niet meer openen . Heb net nog een nieuwe brief opgeslagen en deze kan ik wel probleemloos openen .

Was niet echt duidelijk omschreven, vandaar dat ik het stukje van jou had geciteerd.:) Kijk even de link van Janvaane na.

Ik begreep uit jou stukje "Wordt niet met 2007 geopend", dat je een oudere versie wou gebruiken.

voorbeeld bestand

hang hier eens een voorbeeld bestand aan als attachement dat JIJ niet kan openen

Nogmaals het is dus geen attachement , maar een opgeslagen bestand .

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    50,4 KB · Weergaven: 78
Kan kloppen , want als ik het bestand naar mijzelf stuur , zie ik ook niks .
Wat nu ?

Nogmaals , dit krijg ik te zien ( bijlage )
Blijft mijn vraag hoe het kan dat ik de enige gebruiker ineens geen toegang heb tot mijn opgeslagen brieven .
Ook via veilige modus als administrator krijg ik geen toegang
Hans

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    50,3 KB · Weergaven: 55
eigeschappen

kan je het .docx wel zien met verkenner?
wat zijn de eigenschappen daar?
Ik zie op het plaatje dat dit niet de default instelling is voor Mijn Documenten
Heb je die al eens terug gezet?

Ik heb die brieven opgeslagen op mijn D-schijf , en daar zie ik ze ook staan . De eigenschappen zijn hetzelfde als van een recente brief die ik wel kan openen .
Kopieren of terugzetten naar documenten lukt ook niet ( toegang geweigerd .
Hans

Mijn probleem bestaat nog steeds , ook na terugzetten van de default instellingen .
Nog eens samengevat :
Ik kan brieven die ik een jaar geleden gemaakt heb met ms office 2007 en opgelagen op mijn D-schijf niet meer met dezelfde office 2007 openen , ik heb geen toegangsrechten .
Recent gemaakte brieven kan ik wel gewoon openen .
De vraag , hoe kan dit en hoe kan ik ze toch openen ?
Mvg. Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan