Geen uit en aanknop meer? wat nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo,

Ik heb vandaag net mijn nieuwe pc kast opgehaald met inhoud. Maar toen ik thuis kwam kwam ik erachter dat de aan en uitknop weg was ( ook als ik de voorkant erafhaalde zat de knop die je in moet drukken er niet! )

Wat moet ik nu doen om de pc toch aan te kunnen zetten.

De pc koste maar €20,- en het ging me eigenlijk alleen om de kast maar ik wil nu toch wel dat hij aan kan!

Graag hulp !!

Alvast bedankt!!

Nieuwe knop plaatsen...

Je geeft niet veel info, waar moet die knop zitten? Waarom check je niet of alles klopt voor je iets koopt? Vraag de verkoper hoe hij/zij de pc aanzette zonder de knop, enz

Nieuwe knop plaatsen...

Je geeft niet veel info, waar moet die knop zitten? Waarom check je niet of alles klopt voor je iets koopt? Vraag de verkoper hoe hij/zij de pc aanzette zonder de knop, enz

De knop zit voor, links, Het ging me om de kast en niet wat erin zat. Het kan ook mijn schuld zijn geweest dat ik er tegen aan ben gestoten toen ik voor de kant al uitmekaar had en net dat paletje eruit is geschoten, ik weet het niet.

Ik hoef eigenlijk alleen te weten: wat ik moet kopen voor een nieuwe ansluiting voor hem aan tezetten en hoe dat dan moet!

Alvast bedankt!

Ik krijg hem weer aan. Er zat ook een sleep knop op en als je die indrukte ging hij ook aan.

Bedankt voor jullie tijd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan