Goeden avond allemaal.
Tot wanhoop gedreven wend ik mij tot jullie kennis met de volgende vraag/probleem.
Ik heb bij KPN een ADSL standaard abonnement (planet, nu kpn).
Sinds een aantal dagen kan ik geen e-mail meer versturen. Wel surfen op internet, wel e-mail ontvangen en zelfs e-mail sturen via web-mail maar gewoon in Outlook-express krijg ik telkens foutmelding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'mail.kpnmail.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
Samen met kpn helpdesk de serverinstellingen opnieuw ingesteld (was nix mis mee), de firewall van mcaffee tijdelijk uitgeschakeld (nix) en MS outlook geinstalleerd en ook Windows Live Mail om te kijken of het aan mijn outlookexpress software lag. Ook hier krijg ik telkens een fout melding bij uitgaande mail.
KPN wil verder nix meer doen omdat zij zeggen dat wanneer ik wel mail kan versturen via web-mail er aan hun kant nix mis is.
Het enige wat in mijn situatie is veranderd, is dat ik verhuisd ben en nu een draadloze modem met WSP gebruik ipv een vaste modem daarvoor.
Klinkt dit voor iemand als bekend in de oren... ik ben benieuwd.
vr.gr.
Bas
Tot wanhoop gedreven wend ik mij tot jullie kennis met de volgende vraag/probleem.
Ik heb bij KPN een ADSL standaard abonnement (planet, nu kpn).
Sinds een aantal dagen kan ik geen e-mail meer versturen. Wel surfen op internet, wel e-mail ontvangen en zelfs e-mail sturen via web-mail maar gewoon in Outlook-express krijg ik telkens foutmelding:
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.kpnmail.nl', Server: 'mail.kpnmail.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
Samen met kpn helpdesk de serverinstellingen opnieuw ingesteld (was nix mis mee), de firewall van mcaffee tijdelijk uitgeschakeld (nix) en MS outlook geinstalleerd en ook Windows Live Mail om te kijken of het aan mijn outlookexpress software lag. Ook hier krijg ik telkens een fout melding bij uitgaande mail.
KPN wil verder nix meer doen omdat zij zeggen dat wanneer ik wel mail kan versturen via web-mail er aan hun kant nix mis is.
Het enige wat in mijn situatie is veranderd, is dat ik verhuisd ben en nu een draadloze modem met WSP gebruik ipv een vaste modem daarvoor.
Klinkt dit voor iemand als bekend in de oren... ik ben benieuwd.
vr.gr.
Bas