Geen updates ad-aware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mywings

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Kan al een hele tijd geen updates meer ophalen voor de free spyware van lavasoft ad-aware. Al een nieuwe versie geïnstalleerd zonder resultaat. Wie weet raad?

heb je al handmatig geprobeerd updates op te halen? hier werkt alles prima met de SE versie

AdAware per ongeluk geblokkeerd in je firewall misschien?

Welke Ad-aware program heb je van Lavasoft? Enkel die van SE Personal werkt. Die andere van Ad- aware van Lavasoft werkt niet meer.

Geplaatst door PJnijm
Welke Ad-aware program heb je van Lavasoft? Enkel die van SE Personal werkt. Die andere van Ad- aware van Lavasoft werkt niet meer.

Alleen AdAware SE Personal werkt? Hoe kom je daarbij? AdAware SE Plus en AdAware SE Professional werken ook nog altijd prima hoor.

Nou die andere lag er toch zeker een paar maanden uit hoor Buffy, daarom gebruik ik nu SE-Personal, maar goed die andere kan misschien weer werken......

Geplaatst door PJnijm
Nou die andere lag er toch zeker een paar maanden uit hoor Buffy, daarom gebruik ik nu SE-Personal, maar goed die andere kan misschien weer werken......

Bron?

De bron? Ad-Aware 6.0 en hoger........ Die versie werkte op gegeven moment niet meer.

Die gebruik ik ook al, maar hoop dat de inzender geholpen is.........

Desondanks hoor ik helaas niks meer van Mywings:(
Kunnen we hem/haar ook niet verder helpen......

Ben er nog!

Dank voor alle berichten, was even met iets anders bezig waardoor ik wat laat reageer.
Mijn versie is Lavasoft ad-aware SE en de message die ik steeds krijg als ik wil updaten is: Installed definations file: SE1r8 13.09.2004. Installed core application: 1.05 Personel.
Kan iemand mij verder helpen en hoe haal ik handmatig de updates op?
Bedankt alvast!

Hoe haal jij nu je updates dan?
Want die tekst die jij noemt krijg je gewoon bij het opstarten van Ad Aware in het hoofdvenster!!
Klik je daarna wel op het aardbolletje rechts bovenin?

updates

Ik haalde ze altijd automatisch op wat dus nu niet meer werkt. De message kwam dan vanzelf in beeld dat er undates waren en of ze opgehaald moesten worden, dat was het. Nu heb ik via de site van lavasoft een file gedownload en heb nu de status ok gekregen. Blijkbaar ben ik inmiddels dus via die file ge-updated.

Geen updates

Nee het kan ook niet via het wereldbolletjes. Er verschijnt steeds de vraag of ik wil updaten en als ik op ja, of bolletje, klik krijg ik de foutmelding dat het ophalen van updates niet mogelijk is.

:( Raar.....en je Firewall staat Ad Aware toe het internet op te gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan