geen updates mogelijk in mcafee

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Ik gebruik McAfee Security via xs4all. Ik kan nu geen updates van McAfee meer downloaden; het animatiepictogram draait niet meer. Scans tonen aan dat er geen virus of spam te vinden is. Wie kan mij helpen met een oplossing? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Ruut

Misschien is de licentie van XS4ALL verlopen en je moet een nieuwe versie via de XS4ALL site downloaden.
Anders probeer eens je computer opnieuw op te starten...:thumb:

geen mcafee update meer mogelijk

Dank voor je antwoord.
De licensie van xs4all is gewoon geldig (eind 2010) en de pc herstarten heb ik ook al geprobeerd.
Met vriendelijke groet,
Ruut

Blijft alleen nog McAfee verwijderen, computer opnieuw opstarten, registery met ccleaner opschonen, computer opnieuw opstarten, en dan McAfee opnieuw installeren. Toen ik nog bij XS4ALL zat deed ik het ook zo. :thumb:

geen mc afee updates meer mogelijk

Dank.
Alleen het volgende.
Moet iki McAfee verwijderen via McAfee Removal of "gewoon".
En hoe doe ik registry clean?

McAfee verwijderen: het zal niet mogen uitmaken hoe je het verwijderd. CCleaner kan je gratis downloaden op piriform.com REgistery opschonen is dan een van de opties. Ik zou een kopie van het oude registery opslaan, dat ik een optie waarna je wordt gevraagd.

Success ermee!:thumb:

mcafee updates net meer mogelijk

Dank voor je advies.
Ik moet nu echter weg. Het zal wel van de week worden.
Groet,
Ruut

updates mcafee niet meer mogelijk

Ik heb geprobeerd je tip te volgen. Ik kom er echter niet uit, kom uit bij een betaal-site van piriform.com. Weet niet zeker of dat jouw suggestie was. Het probleem bestaat nog steeds en ik ben nu niet zeker of mij pc wel veilig is.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet,
Ruut

Je kan ccleaner ook zonder donatie downloaden. Ik pak altijd de onderste link op de site.

geen updatie mcafee meer mogelijk

Beste,
Helaas is het via registery niet gelukt. Mijn pc is nu compleet opgeschoond en werkt weer als een trein. Dank voor al je moeite.
Met vriendelijke groet,
Ruut

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan