Geen USB 2.0 driver voor Dell Dimension 4600 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musebliss

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Berichten
304
Laatst bewerkt:
Woon in België en pc is van een vriend, heb dus ook geen dossier- of referentienummer ...
 
Ben je hier zeker van ? Dus maw als ik SP2 installeer, zou het in orde moeten zijn?
 
Je kunt ook deze proberen, maar in apparaatbeheer diet er wel een enhanced USB controller anwezig e zijn, anders zul je ook je chipsetdrivers moetn updaten.
En rebooten, uiteraard.
 
Denk dat je de specifieke driver nodig hebt, eentje voor een 845 of 865 grafische controller, dat is de complete driver, die je hier vind, kijk met Everest of in je manual, welke er gebruikt is.
 
Hallo !

In de link van @L.P.: voor de 865 dus !

Greetz,

Harry.
 
Hij staat er wel gewoon bij, USB2 apparaat Intel 82801EB ICH5 - Enhanced USB2 Controller [A-2/A-3] in Everest.

Zou je het misschien toch op kunnen lossen met SP2, of de eerder aangegeven regfix.
 
Hallo !

In de link van @L.P.: voor de 865 dus !
.
Euh... welke link bedoel je... :(

Hij staat er wel gewoon bij, USB2 apparaat Intel 82801EB ICH5 - Enhanced USB2 Controller [A-2/A-3] in Everest.

Zou je het misschien toch op kunnen lossen met SP2, of de eerder aangegeven regfix.
Ja, daar wel, had ik ook gezien. In apparaatbeheer staat er echter een USB controller met een uitroepteken bij.
SP2 heb ik reeds geïnstalleerd zonder resultaat.
Wat bedoel je met eerder aangegeven regfix?
 
Na die SP2 heeft de regfix geen functie meer, die overigens in mijn eerste reply staat.

Probeer het eens met het installeren van de driver bij die controller waar het gele uitroepteken bij staat, en laat windows zelf de driver zoeken.

Die chipsetdrivers staan ook in een link naar de drivers voor deze PC.

Je hebt het nu 2 x over linken die je niet hebt gezien, terwijl ze gewoon zijn gegeven.:confused:
Let op de ondersteepte woorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan