Geen USB aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauluskabouter

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Ik heb op mijn oude computer geen USB aansluiting maar een seriële poort. Nu heb ik een draadloze muis met een combostekker voor usb-ps/2 aansluiting gekregen inclusief een stekkertje die je dan kan aansluiten op een seriële poort. Alleen.....het werkt niet!:confused:
Ik krijg een melding dat er geen muis is aangesloten en ook het signaallampje aan de ontvanger gaat niet branden. De computer draait onder windows 98
Wie kan mij helpen?

Dat had ik ook wel begrepen, maar welke driver, waar vind ik die en waar installeer ik die?

Geef eens wat meer informatie over de muis, merk, type

Het is wel voor Win 98se.
Ik vond geen drivers. Misschien moet je het op een speciale driversite proberen.
DIT zijn wat specificaties.
Driverguide

Laatst bewerkt:
Ik kan op de driversite geen driver vinden voor dit merk muis.:(
heeft iemand nog andere suggesties?

Probeer het eens met een standaardmuisdriver (of die van de MX700 (optical) van Logitech.
Het lijkt me dat je voor die van jou het Deens machtig moet zijn.

Toch wel kijk maar HIER Sorry, ze geven de homepage niet de volgende.
In ieder geval ga je zoeken met dat nummer 90028. Dan krijg je die muis te zien en de drivers.

Laatst bewerkt:
Wat op deze site staat is precies hetzelfde als de installatie cd-rom die bij de muis geleverd word.
Die heb ik al geinstalleerd, maar de computer kan de muis niet herkennen.
Lijkt mij een ander probleem..........

Ja, dat denk ik ook. Heb je via apparaatbeheer zelf de driver opgezocht?

Bij apparaatbeheer geeft-ie aan dat er geen muis is aangesloten of dat deze niet goed werkt.
Dus daar kom je ook niet verder mee.

En als je bij het configuratiescherm gaat dan hardware en dan zoeken vindt hij dan ook niks?

Groetjes,

Kijk hier eens en dan moet je de bovenste hebben daar staat wat over je muis.

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Geplaatst door krugar
En als je bij het configuratiescherm gaat dan hardware en dan zoeken vindt hij dan ook niks?

Groetjes,

Nee! hij geeft aan geen nieuwe hardware gevonden te hebben

Geplaatst door krugar
Kijk hier eens en dan moet je de bovenste hebben daar staat wat over je muis.

Groetjes,

Ik ken die muis al, want ik heb dezelfde op mijn andere computer. Hier werkt-ie perfect!! Dit is wel een nieuwere computer en die draait onder XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan