geen vebinding met limewire en kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Han Weggelaar

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
geen verbinding met limewire én kazaa

L.S.,

Iedereen een gezond en probleemloos 2006.
Na het formateren van de computer van mijn vrouw lukt het niet meer om limewire of kazaa aan de praat te krijgen. Op mijn computer gaat het met allebei de programma's wel goed.
Bij kazaa stopt het geheel met het verbinding maken en bij limewire kom ik niet door het beginscherm heen.
Iemand een idee hoe het komt dat beide programma's het niet doen?
We delen de internetverbinding met een speedtouch 580

Laatst bewerkt:
Als je Windows XP hebt, voer de twee programma's bij Firewall in al uitzonderingen.

staan de poorten wel open voor beide pc's
in zowel firewall als Router/Modem

lol tegelijk ;)

Han Weggelaar zei:
L.S.,

Iedereen een gezond en probleemloos 2006.
Na het formateren van de computer van mijn vrouw lukt het niet meer om limewire of kazaa aan de praat te krijgen. Op mijn computer gaat het met allebei de programma's wel goed.
Bij kazaa stopt het geheel met het verbinding maken en bij limewire kom ik niet door het beginscherm heen.
Iemand een idee hoe het komt dat beide programma's het niet doen?
We delen de internetverbinding met een speedtouch 580
Voor limewire heb je java nodig http://www.java.com

bij mij niet...het mislukt telkens maar msichien heeft ie een update nodig heb ikook is gehad:confused:

java

Java is geinstalleerd tot en met de laatste update. ook dit was het probleenm dus niet. Mijn vrouw gebruikt Incredimail. Dat is het verschil in software tussen haar machine en mijn machine. Zou dat het probleem kunnen zijn?

De oplossing was heel simpel. Ik had eerst de machine helemaal kaal geinstalleerd, inclusief de updates. Het bleek dat de oudere versies van kazaa en limewire niet met de SP2 over weg konden. Later is Limewire met een nieuwere versie gekomen die wel met SP2 overweg kan.
Probleem opgelost.

geen verbinding met limewire

Hoi.,

Ik heb precies hetzelfde met limewire-pro nadat hij een dag prima werkte kom ik alles zoeken maar als ik op de dl klikte ging hij niet dl tot nu toe weet ik nog niet wat eraan de hand is ik heb de nieuwste versie 4.1.2 is dat geloof ik.
Kent iemand dit zelfde probleem en de oplossing
groetjes Nixs

Kazaa lite 2.43

Hoi iedereen,

Bij het opnieuw formateren van m'n PC lukt het ook!! mij niet Kazaa lite Nederlandse versie 2.43 te activeren. Ik heb Windows XP professional. Ik heb service pack 1. Waar ligt dit aan? Hoe krijg ik Kazaa weer aan de praat. Alle tot nu toe gegeven antwoorden hier geven mij nog geen bevestiging. Wie geeft de juiste oplossing?

Theo Niemeijer.

Hoi,
Bij ons is het net zo.
Er staat al jaren KazaaLite++ 2.4.2 op mijn Pc zonder enig probleem ooit.

Nu heb ik op mijn zoon's Pc dit proggie ook gezet en daar kan ie geen verbinding krijgen ?
Instellingen van beide Pc's zijn gelijk qua Firewalls ed.
Beide XP Pro SP2
Raar ?

Groet
Eric

Helaas....deze links hebben ons niet verdergeholpen.
Het blijkt toch eerder iets te maken te hebben met de Firewall of Internetinstellingen od. ??

Heb alles al geprobeerd,bij mij gaat ie perfect,bij mijn zoon blijft ie staan op ...verbinden.....en daarna gebeurt er niets meer,de 2 tabs ZOEKEN en VERKEER blijven blanc ?
:confused:

Je hebt eerst de adressen nodig om een verbinding mee te kunnen maken, vandaar dat hij op verbinden blijft hangen, dus een lijst met nodes, die zit niet bij Kazaa-lite, die mag je zelf installeren.

Hoi iedereen,

Bij het opnieuw formateren van m'n PC lukt het ook!! mij niet Kazaa lite Nederlandse versie 2.43 te activeren. Ik heb Windows XP professional. Ik heb service pack 1. Waar ligt dit aan? Hoe krijg ik Kazaa weer aan de praat. Alle tot nu toe gegeven antwoorden hier geven mij nog geen bevestiging. Wie geeft de juiste oplossing?

Theo Niemeijer.

Hi Theo

Service pack 1 heeft er verder nixs mee te maken ik zou zeggen haal kazaa hellemaal weg ook uit je programma files en installeer het opnieuw.
Ik weet niet waar je kazaa voor gebruikt maar voor bv avi`s kan je net zo goed gebruik maken van ares is ook een p2p en een vry goede werkt snel,dus mocht het niet lukken kan je altyd een ander p2p pro proberen vr Nixs

Laatst bewerkt:
Helaas....deze links hebben ons niet verdergeholpen.
Het blijkt toch eerder iets te maken te hebben met de Firewall of Internetinstellingen od. ??

Heb alles al geprobeerd,bij mij gaat ie perfect ,bij mijn zoon blijft ie staan op ...verbinden.....en daarna gebeurt er niets meer,de 2 tabs ZOEKEN en VERKEER blijven blanc ?
:confused:
Hi
Kijk anders is op een forum van het betreffende programma hier staan legio oplossingen voor problemen,en ja het kan zeker aan je Firewall liggen dat staat er ook bij welke firewalls geforward moeten worden.
Om te kijken of het je firewall is zet je hem ff uit ,,veel suc6

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan