geen vebinding wel wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanskeijzers

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
29
hallo moderator
RegClean pro gebruikt om mijn xp laptop schoon te maken.
sindsdien wel wifi op laptop maar ik kom niet meer internet?
wat te doen?
met vr gr
Hans Keijzers
 
Hoop dat je een herstelpunt hebt gemaakt innen dat opruimprogramma.
Zet dat terug en/of een Windows herstelpunt.
 
moeilijk

sorry maar ik kan hier niets mee.Ik heb dat allemaal niet gedaan.Misschien heb je een simpele oplossing?
ik zie wel dat de wifi het doet
 
Connect eens met een andere wifiverbinding en kies dan weer je eigen wifi. Geef opnieuw het wachtwoord in. Dan moet het probleem opgelost zijn.
 
stapje verder?

Hallo
Ik ben bij een ander wifi adres geweest. Toen kreeg ik het bericht dat ik " de proxy server voor gebruik LAN moest uitzetten"
Heb ik (dacht ik) gedaan en toen kreeg ik contact met internet.
Thuisgekomen werkte het niet meer . Ook geprobeerd via Control panel en internet options het kiezen voor de proxyserver uit te zetten. Als ik de vink heb uitgezet en op ok drukte dan deed hij het ook niet. Keek ikopnieuw naar de vink dan stond hij weer aan?
IK weet ook niet hoe ik mijn wifi moet ingeven als het systeem direct al de wifi koppeling maakt.
De oplsssing zal wwl simpel zijn maar ......
 
Als je voor een ander netwerk kiest, moet je de melding krijgen van "vergeten ?" bij je eigen modem. Klik op ja zodat het wachtwoord niet meer onthouden word.
Als je nu weer op je eigen netwerk klikt en je vult je wachtwoord in, dan moet het goed zijn.
 
moeilijk

Hallo moderator
Niet mijn dag.in mijn omgeving alleen maar een open netwerk,daarom vraagt hij niet om vergeten ja/nee
Misschien kan ik mijn netwerk uit het lijstje wireless network connections removen?
Dan vraagt hij om een netwerk en het wachtwoord(niet de kode van het netwerk) heb ik wel??

In het lijstje processen staat tasksmgr.exe, chrome.exe en Hp networkcommunication .exe iets te doen.
Ik heb ook geprobeerd Wilma Keijzers(familie) te bereiken , maar dat lukt ook niet
misschien kun jij mij weer een stapje verder helpen?




i
 
Hoe kwam je voorheen op het Internet?
Via bekabelde verbinding of draadloos?

Zo ja, draadloos, dus op je eigen Netwerk waar je dus de key voor hebt.
 
Staat je wifilampje wel aan op je laptop ?
 
reactie

Zoals ik in mijn eerste bericht vertelde heb ik wel wifi verbinding
Het heeft?iets te maken met de chrome .exe en .......
Wat (zoals gevraagd) als ik het wifi adres remove en opnieuw opstart?
 
stapje verder

Hoi
Ik heb het wifi adres even uit het lijstje geremoved. Daarna wachtwoord(key heb ik niet) ingegeven en weer wifi verbinding gekregen.
Skype opgestart om te testen , werkte!Dus internet verbinding!

Maar mijn google.chrome(exe) werkt niet.
Hoe kan ik dit herstellen?
 
Oplossing gevonden

Hallo moderator
uiteindelijk heb ik een nieuwe laptop met windows 8.1 gekocht. Valt allemaal mee en het werkt Vraag: ik gebruikte het programma 20/20 om plaatjes etc. uit websites te knippen,
Dit werkt niet meer op windows 8.Kennen jullie een programma die hetzelfde doet??
met vr gr
Hans Keijzers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan