geen verbinbding meer; netwerksleutel wordt niet meer gevraagd..

Status
Niet open voor verdere reacties.

naamx

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hoi,

Sinds kort is opeens mijn verbinding met het modem weggevallen op 1 van mijn computers. De andere 2 computers hebben nog steeds internet, dus aan het modem kan dit niet liggen.

Ik heb de driver van mijn Netgear WG111v3 opnieuw geïnstalleerd en daarna geprobeerd verbinding te maken met het netwerk, maar zonder succes. Als ik via windows verbinding probeer te maken met het netwerk dan valt het mij op dat er niet om een netwerksleutel wordt gevraagd... Ook als ik bij 'draadloos netwerk beheren' alles verwijder. Toen ik met het netwerk van de buren wilde verbinden werd er wel gevraagd om een netwerksleutel.

Ik nog nooit last gehad van dit probleem. Weet een van jullie misschien de oplossing?

groet

Extra info:
Ik krijg steeds de melding: 'Het maken van een draadloze verbinding mislukt, omdat er geen reactie is ontvangen van het draadloze toegangspunt'
Terwijl de verbinding het notabene 1 jaar altijd heeft gedaan... Het MAC-filter staat trouwens uit, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik windows vista premium.

Ik heb ondertussen de adapter ook op een andere PC geprobeerd. Ik krijg precies hetzelfde probleem, dus waarschijnlijk is de adapter kapot gegaan. Vind ik wel apart, want ik gebruik hem nog maar 1,5 jaar. Maar het besturingssysteem zou ook invloed kunnen hebben op de adapter?

Laatst bewerkt:
Als ik dat heb haal ik de stroom van de router. Wacht een minuutje. En zet de stroom er weer op.
Succes verzekerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan