geen verbinding, geen netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guustflater

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
7
Ik heb hier een targalaptop targa 1534 van de lidl. Hij draait windows vista home premium. Deze laptop heeft een WLAN kaart ingebouwd. Hoe maak ik dan contact met mijn wlan-router? Als ik kies om een draadloze verbinding te maken dan zegt hij dat hij geen verbindingen kan vinden, terwijl mijn andere laptop gewoon verbinding heeft.

netwerkdetectie inschakelen lijkt me niet te lukken ?
__________________
 
LIDL laptop hé ;) (grappie) :D

Ik denk dat je WLAN kaart gewoon niet werkt, of dat er geen driver voor je WLAN kaart draait.

Kijk even van welk merk je WLAN kaart is en google even een driver, kijk ook even of er al een driver draait, dat kan via apparaatbeheer en dan even kijken of er een geel uitroepteken bij je WLAN kaart staat (zo'n uitropeteken wat je in de titel van deze topic gezet hebt).

suc6 :thumb:
 
Laatst bewerkt:
@TS: vaak moet je de wlan van een laptop aanzetten, soms met een knopje op de laptop, soms met een toetscombinatie. Kijk even in de handleiding hoe dat bij jouw laptop gaat!
 
geen verbinding geen netwerk

Hallo.

Dit gaat bij een laptop niet automatisch hoor.
die moet je eerst aan zetten net mrmusic zegt he, met een knopje of toets combinatie.
En als je dat gedaan hebt moet je hem nog configureren voor je netwerk.

Groeten cees.
 
Bij elke laptop die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad gebeurd dit automatisch bij het opstarten van de pc.

Maarja zou zomaar kunnen, we gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:
Bij heeeeeel veeeeeeel laptops kun je het gewoon met een knopje aan en uit zetten of met een toetscombinatie, vaak de Fn toets met nog een andere
 
Blijft nu nog de vraag wààr dat knopje zit of wat de toetsencombinatie is ?

In de handleiding staat dus NIKS vermeld, behalve hoe de voor- en achterkant van de laptop er uit ziet, hoe je de stekker inplugt en dergelijke simpele zaken !
 
Laatst bewerkt:
Dat staat in je handleiding, dat knopje of die toets-combinatie zijn voor iedere laptop weer anders
 
geen verbinding geen netwerk

Hallo.

Ik heb het even opgezocht op internet.
er zit rechts boven een knopje met een antenne tekentje en daar moet je een maal op drukken.
Dan gaat er een lampje aan en dan gaat hij hem instellen .
Als dat gebeurd is moet het werken.


Groeten Cees.


Hier even kijken er staat hoe je hem aan en uit kunt zetten.



http://www.targa.de/index.jsp?SID=0...undefined&PARAMS2=undefined&SPCAREA=undefined
 
Laatst bewerkt:
Van harte bedankt !!!

het "knopje" is een touchscreen dat er als een lichtje uitzag, net als de webcam activatie e.d.
bedankt voor de site met de duitstalige handleiding (300 blz - is nét iets anders dan het miezerige 20 blz foldertje dat erbij zat).

Eén dag lid en al geen problemen meer, ...

Top!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan