geen verbinding internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter bertd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bertd

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
De beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Ik krijg geen verbinding met internet na het installeren van windows xp. Moest zelfs windows xp er af halen om deze vraag te stellen op deze site.

Bovendien kon ik outlook express niet opstarten want hij vroeg om wachtwoord identiteit. En deze ben ik kwijt. Bij windows 98 vroeg hij hier niet naar.

Groetjes..... wie weet? Bert.

Vertel eens hoe je verbinding maakt met internet, kabels, adsl, modem.
En bij wie.
Je kunt zelf ook kijken op de site van je provider hoe de instellingen moeten staan.
En je wachtwoord voor outlook ja dat moet jij toch weten, dit is niet te achterhalen.

Ik begrijp het niet helemaal.
Als je XP er opnieuw opzet dan is alles weer zo nieuw als wat behalve dat je je soms weer eigenaar moet maken van bv een andere schijf die nog vol staat met gegeven.

Heb je iets overgezet of zo?

Normaal gesproken start je OE, je stelt alles opnieuw in, laad je adresboek in en je dbx files.
Hoe kan OE nou om een wachtwoord vragen?

Elisa,
normaal gesproken krijg je van je provider een inlognaam en wachtwoord om te kunnen inloggen in je e-mail box die bij je provider op de server staat.

Dat weet ik ook wel maar jij hebt het over identiteit en dat wijst weer naar OE.
Maak dan een nieuwe identiteit aan met een nieuw wachtwoord zou ik zeggen maar jij beweert dat je er niet eens in kunt komen.
Dat lijkt me echt vreemd. Een frisse OE vraagt alleen maar om invulling van gegevens. Die houdt echt geen identiteiten vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan