geen verbinding meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
219
Sinds vandaag heb ik geen verbinding meer met het internet. Ik ben bezig met een film te downloaden maar dat ging zo langzaam dat ik op google ging zoeken naar een site die je helpt om poorten te openen enzo.
Waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gedaan bij de netwerkinstellingen met als gevolg dat er geen verbinding meer is. Steeds als ik de computer opnieuw opstart krijg ik rechtsonder in m'n beeld zo'n computertje met een kruisje erdoor die zegt: "LAN-verbinden. Eén van de netwerkkabels is niet aangesloten.
Maar dat kan helemaal niet want 5 minuten daarvoor kon ik nog gewoon internetten/msnen/downloaden etc. Ik heb helemaal niets met de modem gedaan.
Daarnaast komt er een soort stoplichtje rechtsonder in beeld, naast het copmutertje met een rood kruisje erdoor, en daar staat bij 'COM:3 disconnected' en die verdwijnd ook direct...

Wel heb ik bij de netwerkinstellingen gekeken en daar iets aangeklik van 'maak een brug tussen 2 verbindingen' ofzo. En sinds dien krijg ik geen verbinding meer.

Maar het gekke is dat ik op deze computer WEL gewoon verbinding heb, we hebben twee computers naast elkaar staan die op dezelfde modem zitten enzo.

Ik snap er helemaal niks meer van, als iets niet duidelijk is dan probeer ik duidelijk te zijn, maar kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
sorry deze kan weer weg, ik was iets te haastig...de probleemoplosser heeft het al opgelost.
excuses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan