Geen verbinding met draadloos netwerk krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mgm1313

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Ik heb afgelopen vrijdag op mijn desktop computer Windows 7 geïnstalleerd omdat ik veel problemen had met vista. Ik heb alles geformatteerd, en alle drivers opnieuw geïnstalleerd en alles doet het weer prima, behalve de verbinding met het draadloze netwerk, de computer kan de netwerken wel zien, maar als ik het wachtwoord intyp zegt de computer dat deze niet overeenkomt, terwijl, als ik het op mijn andere computer probeer, hij wel werkt. Ook heb ik het al geprobeerd doormiddel van de knop op de router, de computer krijgt dan wel verbinding maar naar 5 minuten komt er een rood kruisje bij te staan met de melding 'De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk'. Maar het vreemdste is nog wel, dan ik soms wel verbinding krijg, met precies het zelfde wachtwoord als dat ik de andere keren invoer, maar zodra ik de computer dan opnieuw opstart, is de verbinding weer weg.
Heeft iemand enig idee?
P.S. Ik heb ook al eens geprobeerd om vanaf mijn andere computer het netwerkprofiel naar een USB-flashstation te kopiëren maar ook dan kreeg ik de melding dat de instellingen niet overeen kwamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan