Geen verbinding met draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raikkonen94

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Ik heb een KPN Experia Box met een Thomson TG789vn. Als ik naar draadloze netwerken zoek, komt er netjes mijn SSID in beeld, met keurig 5 streepjes. Als ik echter op ´verbinding maken´ klik, krijg ik de foutmelding: Kan geen verbinding met netwerk maken. Als ik dan op 'probleem vaststellen' klik krijg ik de melding dat ik een verkeerde beveiligingssleutel heb ingevoerd. Terwijl ik 100% zeker weet dat ik de juiste heb ingevoerd... Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen, aangezien ik nooit de beveiligingssleutel veranderd heb. Misschien moet ik de Box resetten en laten terugkeren naar fabrieksinstellingen?

Bij voorbaat dank

Dag Raikkonen,

Je kan je beveiliginssleutel verkrijgen door in te loggen op het modem, als het goed is kun je dat terugvinden in het boekje van de Thomson. Wanneer dit gedaan is klik u op uw draadloze netwerk, wanneer de SSID als sterretjes op streepjes aangegeven is (onleesbaar wegens veiligheid) dan klikt u op wijzig. Hierdoor zult u de juiste beveiligingssleutel te pakken krijgen. Denk eraan wanneer u deze overneemt, dat u goed denk om de hoofdletters, en dat een O soms ook een 0 (nul) kan zijn.

Ik hoop dat het hiermee gaat lukken ;)

Probeer met een kabel verbinding te maken of een andere laptop draadloos contact te maken.
dan probeer je het modem in te komen en ga je MIXED modus aanpassen (staat waarschijnlijk /b/g/n , dit veranderen naar b/g) en het kanaal waarop die uitzend

M.V.G

Robin Mieremet

There nothing a checkdisk won't fix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan