Geen verbinding met een netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordyvd

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2012
Hallo iedereen,
Ik heb vanavond Windows Vista opnieuw op mijn laptop geinstalleerd. Alles werkt weer alleen ik kan geen verbinding maken met het netwerk. Ik heb al enkele drivers geprobeert te installeren (Atheros wlan en lan drivers) maar ik kan nog steeds geen verbinding met een netwerk maken (nog een rood kruisje bij de 2 computertjes in de startbalk). Mijn laptop is een Acer emachines e725. Sorry voor het dubbele posten van deze vraag, ik dacht dat de vraag beter in deze categorie paste.
Alvast bedankt!:thumb:

Jouw laptop vind je draadloos netwerk niet? is dát het? Wil je verbinding kunnen maken moet je eigen uiteraard wél kunnen vinden.
Met een draadje/kabeltje wil het wél?

. Sorry voor het dubbele posten van deze vraag, ik dacht dat de vraag beter in deze categorie paste.

Welkom nog op Helpmij..:thumb:

De andere heb ik gesloten aangezien je hier al een reactie hebt. Volgende keer een "meld misbruik" doen bij jezelf en wij verplaatsen dan topic naar juiste sectie.

Succes met je vraag.

Sorry voor het dubbel posten, ik wist niet hoe ik een topic moest verwijderen.

In ieder geval, als ik er een internet kabel in doe dan brand er geen groen lampje bij de aansluiting van de kabel. Ik check straks of de kabel wel in de router zit. Voorheen heb ik ook draadloos internet gehad en ik heb het idee dat ik een driver moet installeren.. Ik heb al enkele drivers geinstalleerd maar zonder succes. Kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan