geen verbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukeboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2003
Ik heb vandaag een wireless lan router kit gekocht en alles geïnstalleerd, tot zover geen problemen. de routerkit is van kobishi.
het is de bedoeling dat ik dus draadloos ga internetten met mijn bestaande netwerk (@home) ik heb de router aangesloten en de pc kaart in mijn laptop gedaan)
Hij geeft aan dat er een verbinding is en hij ontvangt en verstuurd... maar kan geen internetpagina's openen. de medewerker van de helpdesk van @home wist wat het probleem was maar mocht me er niets over vertellen omdat het niet door @home kwam. maar die medewerker zei wel dat het kwam door waarschijnlijk iets met dynamische config... maar weet niet wat ik moet doen... kan iemand mij helpen????

alvast bedankt!!
groet Niels

Hoi,

Kun je pingen?
Heb je het juiste protocol ingesteld?
Post anders even je IP configuratie.
Ga naar START/UITVOEREN/type "cmd" gevolgd door enter.Type achter de prompt "IPCONFIG/ALL"

Grtzzz.

ja volgens mij kan ik wel pingen, tenminste hij noemt wel allemaal ip, dns etc. adressen!!
dus?????????

Geplaatst door dukeboy
ja volgens mij kan ik wel pingen, tenminste hij noemt wel allemaal ip, dns etc. adressen!!
dus?????????

Hoi,

Moet toch iets meer info hebben.

Met welk protocol werkt @HOME?
Kunnen de computers wel met elkaar communiceren?
Hoe heb je het modem aangesloten op je homestation?

Reboot het homestation eens!

Grtzzz.

Geplaatst door FunZip

Hoi,

Moet toch iets meer info hebben.

Met welk protocol werkt @HOME?
Kunnen de computers wel met elkaar communiceren?
Hoe heb je het modem aangesloten op je homestation?

Reboot het homestation eens!

Grtzzz.

inderdaad, meestal helpt het,als je je kabelmodem reset.
suc6

HEREN,

het probleem is opgelost! ik moets alle instellingen op automatisch zetten en de hostname invullen en dat had ik niet gedaan! dom dom dom!!

maar bedankt voor de moeite!!

groet niels

Geplaatst door dukeboy
HEREN,

het probleem is opgelost! ik moets alle instellingen op automatisch zetten en de hostname invullen en dat had ik niet gedaan! dom dom dom!!

maar bedankt voor de moeite!!

groet niels

Okey,....veel plezier verder!

Grtzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan