Geen verbinding met router "Not connected, Firewalled"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims2teun

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Hoi,

Sinds gisteren krijg ik bij mijn laptop opeens de melding dat er geen draadloze netwerken gevonden kunnen worden. Herstellen maakt niet uit, en als ik bij de verschillende netwerkverbindingen kijk staat er bij de Wireless Connection "Not connected, Firewalled". Ik heb mijn firewall van Windows al geprobeerd uit te zetten, maar dan krijg ik enkel de melding "Not connected".

Ik heb zowel in de router als in de computer niks veranderd de laatste tijd, en van de een op andere dag werkt het opeens niet meer. Andere draadloze netwerken werken wel zonder problemen.

Weet er iemand wat er aan de hand is? Het is een Windows XP, de router is een Linksys Wireless-G wrt54gc.

probleem had ik ook gisteren toen ik 2 routers er bij had gehangen ? heb je alles draadloos thuis ?... probeer is al het draad loos verkeer lam te leggen door pc uit te zetten en je bekabelde pc uit je router trekken en probeer dan is te verbinden.... ik had gisteren mijn netwerk overbelast waardoor ik ook geen wifi had op een bepaalde laptop...
na los trekken van stekkers kwam ik er achter dat die 2 extra router het probleem waren :)

Nee, dit is normaal gesproken het enige apparaat dat draadloos gebruikt. De normale PC zit via draad vast aan de router en werkt wel gewoon. Heb het net getest met een iPhone, daar had ik gewoon wifi.

Kabels lostrekken ook al gedaan, maar het rare is ook dat er helemaal geen netwerken gevonden worden, terwijl er normaal gesproken meerdere netwerken uit de buurt tussen staan.

WPA/WEP code goed ingevult??
had ook iemand een keer die dit kreeg die deed ipv de 0 een O

driverupdate wil nog wel is helpen anders systeem herstel ofzo ? :)

welk merk laptop is het en hoe oud is hij ?

WPA/WEP code goed ingevult??
had ook iemand een keer die dit kreeg die deed ipv de 0 een O

heeft er niks mee te maken ;)

Laatst bewerkt:
Drivers updaten lostte niks op. Merk v/d laptop kan ik nu even niet zien, heb 'm nu niet bij me. Hij is al wel een paar jaar oud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan