Geen verbinding met wanadoo basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nominus

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
105
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen, een kennis van mij had opeens geen internet verbinding meer.
Hij heeft een kabelverbinding van wanadoo basic en een motorala modem.

De modem is in orde.
Ook met de netwerkkaart is niks mis mee, zelf als ik de netwerkkaart ping krijg ik alles terug dat alles in orde is.

De instelling in mijn netwerkverbindingen staat er ook gewoon in, alleen als ik de verbinding ingeschakelt krijg ik de melding kan geen verbinding maken met host.

Nu zit ik zelf te denken om die hele verbinding eruit te gooien en opnieuw te maken alleen weet ik precies niet hoe dat moet

De pc draait op win xp pro.

Ik kan iemand mij helpen.
 
je hebt een cd bij de modem gekregen, die kun je gebruiken om hem opnieuw te configureren, dan weet je zeker dat de instellingen goed zijn.

mocht het dan niet werken, dan lijkt het mij een hardwareprobleem
 
Het is een motorela modem met dchp maakt dat niet uit dan.

Het bij de netwerkwerk kaart hoeveel items in eigenschappen moeten er minimaal staan.
 
De items die bij de netwerkkaar staan, dat verschilt nogal, kijk in ieder geval even wat de instellingen zijn van je tcp/ip protocol, of daar mischien iets raars staat
 
Nou ik heb het programmatje gedraaid en ja hoor hij deed het weer.

Bedankt voor de info
 
Ik heb nog even een vraagje betreft dat proggie.

Als je dat prog. installeerd en dat schijnt de fout niet te zijn of het gaat helemaal verkeerd, kan je dan wel gewoon nog verbinding maken via een telefoonlijn of is dat dan ook verledentijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan