Geen verbinding MSN Messenger en MSN Exporer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik windows opnieuw installeren zonder dat ik alles kwijt ben van programma's en mail?

Probleem is opgelost, in het forurm zag ik dat iemand anders hetzelfde probleeem had, de oplossing was de hitmanpro iefix.
Bedankt.

zelfde probleem

Ik heb sinds enkele dagen exact hetzelfde probleem. Ik heb geen router en weet dus helemaal niet welke gateway er wordt bedoeld en hoe ik deze terug online kan plaatsen.
hitmanpro schijnt niet te werken doordat "de bestanden niet kunnen worden gedownload"

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

alvast bedankt

helaas, het heeft niet mogen zijn maar nog steeds dezelfde symptomen. met mijn firewall is alles in orde. Als ik hem uitzet=> zelfde reactie: standaard gateway offline. begin stillaan te twijfelen over formateren...

Kijk even naar de tijdsinstellingen van de computer. Let vooral op het jaartal.

Succes:)

Ik heb het vandaag ook gehad en toen ik las dat IE dan ook niet werkt heb ik die eens opgestart. Toen kreeg ik de melding dat ik offline aan het werken was en of ik online wilde, toen was het opgelost!
Volgens mij had ik via outlook express het offline werken aangezet. En daar zal het dus aan liggen.

ik heb ook hetzelfde probleem :(

alles wat hierboven is genoemd heb ik geprobeerd, maar hij blijft hetzelfde melden.
Ik heb vandaag wel voor het eerst met outlook mijn hotmail account geopend, zodat ik mijn hotmail in outlook kan lezen. Maar daar kan het toch niet aan liggen. Ook op anders computers (buiten t netwerk) kan ik niet aanmelden.

Nog enig idee?

Geplaatst door michadrc
ik heb ook hetzelfde probleem :(

alles wat hierboven is genoemd heb ik geprobeerd, maar hij blijft hetzelfde melden.
Ik heb vandaag wel voor het eerst met outlook mijn hotmail account geopend, zodat ik mijn hotmail in outlook kan lezen. Maar daar kan het toch niet aan liggen. Ook op anders computers (buiten t netwerk) kan ik niet aanmelden.

Nog enig idee?
Is dit probleem bij jou al lang aanwezig?

Geplaatst door michadrc
Nee, en het is nu ook al weer opgelost! :)
Dat is mooi.

Vandaag heeft er weer een server platgelegen, waardoor een groep mensen niet op MSN kon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan