Computerinkt
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2009
- Berichten
- 70
Beste Helpmij,
Ik heb een nieuwe computer samen met een vriendin in elkaar gezet.
Alles werkt ook helemaal perfect, behalve de WiFi.
In de computer zit een GA-Z97N-WIFI moederboard.
De antenne staat bovenop mijn computer en ziet de netwerken in de buurt ook.
Het internet doet het na verbinding niet.
Er komt een geel met zwart uitroepteken te staan bij het Wifi icoontje.
Vervolgens klik ik op 'probleem oplossen'.
Dan is de computer ook echt wel 3 minuten aan het zoeken naar een oplossing.
Vervolgens krijg ik deze melding:
Neem contact op met de netwerkbeheerder als uw computer met een hotspot of domeinnetwerk is verbonden. Andere stappen:
1. koppel het apparaat los of schakel het uit.
2. wacht minimaal 10 seconden nadat het apparaat is uitgeschakeld.
3. schakel het apparaat opnieuw in of steek de stekker weer in het stopcontact.
Op de computer zit ook een Intel PROSet/Wireless programma.
Hiermee kan ik een handmatige diagnose uitvoeren.
Hardwaretest, stuurprogrammatest,radiotest,scantest enz zijn allemaal geslaagd.
Behalve Ping-Test : Geen antwoord: Standaardgateway, DHCP-server
Dit is raar. Er zitten thuis meerdere pc's, mobieltjes, laptops enz op het netwerk.
Deze doen het ook gewoon.
heeft iemand een oplossing om mijn verbinding gewoon te laten werken?
Ik heb een nieuwe computer samen met een vriendin in elkaar gezet.
Alles werkt ook helemaal perfect, behalve de WiFi.
In de computer zit een GA-Z97N-WIFI moederboard.
De antenne staat bovenop mijn computer en ziet de netwerken in de buurt ook.
Het internet doet het na verbinding niet.
Er komt een geel met zwart uitroepteken te staan bij het Wifi icoontje.
Vervolgens klik ik op 'probleem oplossen'.
Dan is de computer ook echt wel 3 minuten aan het zoeken naar een oplossing.
Vervolgens krijg ik deze melding:
Neem contact op met de netwerkbeheerder als uw computer met een hotspot of domeinnetwerk is verbonden. Andere stappen:
1. koppel het apparaat los of schakel het uit.
2. wacht minimaal 10 seconden nadat het apparaat is uitgeschakeld.
3. schakel het apparaat opnieuw in of steek de stekker weer in het stopcontact.
Op de computer zit ook een Intel PROSet/Wireless programma.
Hiermee kan ik een handmatige diagnose uitvoeren.
Hardwaretest, stuurprogrammatest,radiotest,scantest enz zijn allemaal geslaagd.
Behalve Ping-Test : Geen antwoord: Standaardgateway, DHCP-server
Dit is raar. Er zitten thuis meerdere pc's, mobieltjes, laptops enz op het netwerk.
Deze doen het ook gewoon.
heeft iemand een oplossing om mijn verbinding gewoon te laten werken?
Laatst bewerkt: