Geen verbinding via eplorer,outlook of MSN maar downloaden gaat wel door...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakebeeke

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Hallo,

Sinds een tijdje heb ik het probleem dat mijn verbinding ineens wordt verbroken met het internet. Als ik dan de stroom van de router afhaal en er weer op zet werkt alles gewoon weer. Dit is echter heel irritant als dat elk half uur gebeurd. Eerst dacht ik dat ik helemaal geen internet had. Outlook deed het niet, explorer niet of MSN. Nu was ik iets aan het downloaden en toen gebeurde het weer. Het downloaden bleef tot mijn verbazing gewoon doorgaan. Het is dus kennelijk niet zo dat ik helemaal geen internet meer heb. Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

Bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het aan je downloadprogramma ligt.
Een vriend van mij die heeft dit ook, hij download met bitcomet.
Download jij ook met een torrent cliënt?

Volgens mij niet, gewoon iets downloaden via explorer of als ik bijvoorbeeld een streaming video bekijk, dan heb ik het probleem niet. Dit blijft gewoon doorgaan maar je kan niet meer surfen of outlook gebruiken.

Vreemd, dan ligt het in ieder geval niet daar aan.
Maar wat helemaal raar is , is dat die wel door blijft downloaden, het betekend dat je toch wel verbingin houdt.
Je krijgt geen foutmelding of zo in die programma's?

Nee, bij outlook en IE krijg je de melding dat je geen verbinding meer hebt. Maar een video of download blijft gewoon doorgaan... vandaar ook de titel van deze thread. Om de 1 of andere reden wordt een bepaald gedeelte afgekapt en kan het downloaden gewoon door blijven gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan