geen verbinding wireless...

Status
Niet open voor verdere reacties.

SKLCH

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2004
hey mensen,

ik heb sinds een week een laptop (ASUS Pro60R-Q099H van MyCom) en ik probeer daarmee thuis wireless te internetten. Natuurlijk werkt dit niet bij mij :rolleyes:. Ik heb al vanalles geprobeerd om het werkend te krijgen maar mijn laptop kan geen verbindingen vinden.

ik heb de Belkin router direct op de kabelmodem aangesloten. ik draai op alle computers in huis XP. De XP firewall staat ook aan.

De router geeft aan dat hij wireless aan het zenden is maar zoals ik al zei vind mn laptop niets. Ik heb de installatie van de router stap-voor-stap uitgevoerd. Ik heb het netwerk ingesteld op Automatisch IP/DNS toewijzen. Met draad werkt de router btw wel.

wie kan mij helpen met dit probleem? alvast bedankt.
Erik

Zelf heb ik een acer en kan dan zelf de wifi kaart aan en uit zetten.
Moet je dat bij de asus ook doen?

puppie zei:
Zelf heb ik een acer en kan dan zelf de wifi kaart aan en uit zetten.
Moet je dat bij de asus ook doen?

ik schaam me diep:eek:.
de kaart stond inderdaad niet aan, ik heb de manual nog een keer gelezen. Daarin staat over knoppen en schakelaars die de kaart kunnen aanzetten. Omdat dit zo'n universele handleiding is, heb ik die knoppen natuurlijk weer niet, maar dat schijnt een toetscombinatie te zijn op mijn labtop(Fn+F2). nouja in ieder geval heel erg bedankt. Het wireless werkt nu en ik ga zo wat kabels weghalen hier:D

Erik

Laatst bewerkt:
heel veel plezier er mee.
En nu weet ik ook dat een asus zoiets heeft........:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan