geen verbinding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy88

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Ik heb gisteren mijn pc volledig geformateerd en opnieuw win xp erop gezet, dat was al serieus klungelen, maar net nu ik dacht dat alles opgelost is komt het volgende probleem eraan, tis precies of mijne pc MAG ni meer goed macheren:evil: .... Ik probeer online te gaan(heb telenet duo ofzoiets) maar da spel zegt dat em de server of browser ofzoiets niet vind en ik heb alles ingevuld wat in het boekje staat van telenet om online te kunne gaan.... kan iemand mij helpen zo vroeg in de morgend?:)

Maar je kunt wel gewoon op internet surfen?

Installeer je netwerkkaart opnieuw, dit wil zeggen dat ge eerst de driver moet verwijderen en dan installeren na een opstart van je pc.
Als je dat hebt gedaan dan hoef je alleen nog maar een verbinding te doen, denk er welaan dat ge een lanverbinding hebt (dat moet ge aangeven).

succes

jean

Geplaatst door jean42
Installeer je netwerkkaart opnieuw, dit wil zeggen dat ge eerst de driver moet verwijderen en dan installeren na een opstart van je pc.
Als je dat hebt gedaan dan hoef je alleen nog maar een verbinding te doen, denk er welaan dat ge een lanverbinding hebt (dat moet ge aangeven).

succes

jean

Hoe moet ik dat doen?Ken ni zo heel veel van pc's:o

@megabit, nee ik kan niet surfen,

hoe moet ik die driver ofzoiet verwijderen en opnieuw installeren, heb ik daar dan geen cd-rom voor nodig om da opnieuw te installeren?

Als je dat zelf niet kunt dan laat het uitvoeren door iemand anders.
Ga naar netwerkinstellingen en selecteer daar de netwerkkaart en ip adres en klik dan verwijderen.
Of ga naar deze computer, rechts klikken, eigenschappen en apparaatbeheer en dan kijken naar netwerkadapters en die naam selecteren en dan verwijderen kiezen en ok klikken.
dan pc opnieuw opstarten en dan wordt die driver automatisch erkend en anders steek je de diskette erin ervan.
Thats all

jean

ja, das allemaal wel makkelijk gezegd, maar ni iedereen is daar zo opgetogen over dage die daarmee lastigvalt zenne, mijne pa heeft gisterenavond al heel den tijd geholpe me die windows erop te zette, en dak em dan nog is ga lastigvallen over da internet... die zal lachen, dus da gewoon verwijderen, en opnieuw opstarte dus é....

probeer maar zelf, het zal wel lukken.

jean

euh, die diskette, kan ik die ergens downloade? want ik weet eigenlijk ni waar die ligt?:rolleyes:

kijk eens eerst welke kaart je hebt bij apparaatbeheer

jean

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan