Geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elsemiek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem met mijn draadloze internet, of eigenlijk.. het draadloze internet is prima, maar het probleem zit in mijn laptop. Tot vanmiddag deed het internet op mijn laptop het prima. Ik had een film gedownload en dat was een MKV bestand. Die kon ik niet afspelen en dus heb ik k-lit codec pack gedownload. Alles ging prima, ook mijn internet werkte toen nog prima. Later in de middag had ik opeens geen verbinding meer. Hij vindt ook geen enkel draadloos netwerk, die hier in de buurt toch wel ruimschoots aanwezig zijn. Als probleem geeft het aan dat "er geen netwerkadapter voor draadloze netwerken geïnstalleerd en geconfigureerd" is. Ik heb gezocht naar een herstelpunt voor systeemherstel, maar het enige dat ik kan vinden is een punt van 15u vanmiddag (geïnstalleerde windows update) maar toen was het probleem er al... Toen heb ik met de cd die bij mijn laptop geleverd is, geprobeerd de drivers opnieuw te installeren, maar dat gaat ook niet! Als ik dat probeer geeft 'ie aan; "OS you are using can not be supported".

Wie kan me helpen? Ik moet erbij vermelden dat ik geen held ben met de pc en dat ik dus uitleg in jip en janneke taal nodig heb!

Groetjes!

Het probleem is al opgelost! Bij het vervoeren van de laptop van boven naar beneden heb ik per abuis de knoppen F11 en FN aangeraakt. Daardoor werd de draadloze modem uitgeschakeld. Bij mijn vorige laptop had ik hiervoor een knop en geen sneltoetsen. Ik ben dus ook op zoek geweest naar die knop, maar kon die (uiteraard) niet vinden.

Geweldig!
Maar neem van ons aan, we stonden al klaar om je te "redden"!
Zien je graag terug bij een volgend "probleem"!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan