geen verschil vet/niet vet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fasantje

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Voorheen zag ik verschil tussen vet en niet vet in mijn tekst. Opeens is dit verschil verdwenen en is het alleen nog in de werkbalk te zien of vet is ingedrukt of niet. Overigens gebeurt dit bij het lettertype Comic Sans MS.

Welke versie van Word heb je en welke OS? En als je de tekst uitpint is dan wel het verschil tussen vet en niet vet wel zichtbaar?

Geplaatst door fasantje
Voorheen zag ik verschil tussen vet en niet vet in mijn tekst. Opeens is dit verschil verdwenen en is het alleen nog in de werkbalk te zien of vet is ingedrukt of niet. Overigens gebeurt dit bij het lettertype Comic Sans MS.

Gebeurt dit alléén bij Comic Sans MS of ook bij andere lettertypes? (Comis Sans MS is van zichzelf al zo'n vette letter dat het verschil tussen normaal en vet sowieso nauwelijks op het beeldscherm te zien is...)

Gebruikte O.S.: Windows XP
Gebruikte Word-versie: 2000
Ook bij het afdrukken is er geen verschil vet/niet vet. Alleen in de werkbalk is nog het (vroegere) verschil te zien doordat de knop wel of niet ingedrukt staat. Kan het font Comic Sans MS beschadigd zijn?

Hoi fasantje,

Dit is vreemd!

Een corrupt lettertype is wel mogelijk. (via google lettertype heb je hem zo weer gevonden, even instaleren en klaar)

Ik zie bij mij wel verschil tussen vet en niet vet bij dit lettertype bij elke grootte!

Staat bij jouw bij opmaak/lettertype de tekstkleur wel op auto?

Als hij namelijk iets lichter staat dan zwart, krijg ik hetzelfde als jij! (of staan er misschien op hetzelfde blad effecten ingesteld?)

Laat ff weten?

Alles staat okay bij Opmaak, Lettertype. Kleur Automatisch en geen effecten. Ook in de lijst met fonts staat gewoon nog Comic Sans MS en dit ziet er nog goed uit.
In Wordpad zie ik wel verschil in vet/niet vet bij Comic Sans MS.

Joepie, ik heb het probleem gevonden: normal.dot was het probleem. Die weggegooid en voila - alles werkt weer normaal. Toch allemaal bedankt voor jullie hulp!

Hoi Fasantje,

Tja, het zal Normal.dot weer eens niet zijn!

Gelukkig is dat een zeer eenvoudig op te lossen probleem.

Fijn dat het opgelost is.

See Yah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan