geen verzending

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerioo

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2003
Hallo, ik werk nog met Windows 98 en met Outlook Express 6.
Sommige berichten kan ik niet meer verzenden, andere wel. Kan het zijn dat "AVAST" (antivirus protection) de oorzaak is hiervan aangezien het probleem zich voordoet sinds de installatie van dit programma?
Ik krijg steeds volgend bericht:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is erik.xxxxx@tiscali.be. Onderwerp 'test ', Account: 'pophost.planetinternet.be', Server: '127.0.0.1', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 <erik.xxxxx@tiscali.be>... Relaying denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

Kan mij iemand helpen?
Dank bij voorbaat

Laatst bewerkt door een moderator:
Het e-mailadres wordt geweigerd omdat het niet bestaat.

Het adres bestaat heus wel.
Deze melding krijg ik ook bij andere adressen (wonder boven wonder: niet bij alle adressen)

Ik krijg soms ook nog een andere foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw gebruikersnaam is geweigerd. Account: 'pophost.planetinternet.be', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Cannot connect to POP server mail.pi.be:110, connect error 10061', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC91

Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

Ja, het is waarschijnlijk je virusscanner. Schakel de optie om uitgaande mail te scannen uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan