Geen video afspelen met Nvidia geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kymure

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Zodra ik mijn videokaart niet installeer dus de standaard windowsdrivers gebruik. kan ik wel video afspelen op mijn pc. en dan bedoel ik alle soorten videocontent.
Zodra ik de drivers van mijn Nvidia videokaart installeer kan ik geen vido meer starten. De pc loopt dan vast en start opnieuw op na een lange tijd. Ik heb de bijgeleverde drivers geprobeerd, de laatste nieuwe gedownload... maar het lukt me maar niet. Ik wil ze wel graag installeren want de standaard drivers van windows ondersteunen geen tv-out met dual-view.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? mijn Videokaart: Asus N6200 Nvidia 256MB

Same hier, met de oude drivers werkt alles bahalve games die traag gaan enzo maar met de nieuwe doen alle games het maar kan k geen videos meer afspelen. Niet in mediaplayer, niet in quicktime, niet met klite codec pack, niet met bs player etc. etc.
vage sjit.

misschien maar wachten met updaten, tot dat hier weer een update / hotfix voor is :shocked:

Ja, maar met de oude kan ik ook niet doen wat ik wil. want ik wil mijn tv-out gebruiken als dualscreen. en misschien komt er wel nooit een update die dit probleem voor me oplost.... dus iemand nog ideën behalve je moet het er maar mee doen? zal toch wel een oplossing voor moeten zijn?

install je oude chipset drivers van de bijgeleverde cd opnieuw, bij mij was dat het probleem :)

heb het zelfde probleem. Oude orginele drivers werkt alles wel en met de upgrade gaat het fout bij alle video files.
Kwam volgende artikel tegen, waar ze in zeggen dat Nvidia driver fout bevatten:

http://www.codecguide.com/

Driver Cleaner uitgevoerd, maar lijkt niets uit te maken. Probleem blijft met laatste update drivers Nvidia.

En ja, ik gebruik XP Media Centre (Lange Pier)

En heb je ook de nVidia divers voor XP MCE gebruikt?, die zijn er namelijk ook.

ja, gewoon het menuutje uit op de Nvidia site gevolgd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan