geen video?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zworba

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2005
hallo, dit heb ik nu nog nooit gehad. Ik kan geen films meer bekijken met geen ENKELE player heb al van alles gebruikt.

bs player, windows media player (beide), divx player, winamp, en andere players

het rare is dat ik sommige films op het internet wel kan bekijken zoals deze http://www.leenks.com/link24330.htm bvb
maar alles met media player gaat niet.

wat gebeurd er? mijn processor werkt aan 100% alles gaat supertraag en ik moet heel rap zijn om mijn task manager te krijgen anders lukt het niet en moet ik resetten. als ik bvb in operah een "kotje" waar ik een film wou afspelen rap genoeg sluit dan geeft operah een fout en moet deze ook heropstarten.

het rare is dat ik het zo beu was dat ik gewoon geformatteerd heb maar het probleem is er nog altijd :S
ik ben ten einde raad mssn kent iemand van jullie het probleem
voor de rest werkt mijn pc zonder problemen.

win xp
amd 3200 xp
512mb ram
a6600 gt tdh

dank

welke player speelt die film op internet dan af?

ik heb gezien dat quicktime wel gaat, en flash player maja das nie echt film zeker :8-0:

ahja en veilige modus gaat wel :s

Laatst bewerkt:
Heb je misschien nog na de herinstallatie een apart codecpack geinstalleerd?

de nieuwste k-lite codex omdat het niet ging... nog altijd niet dus

Ik ben zelf nooit zon fan van codec packs, die kunnen namelijk ook hele vervelende dingen veroorzaken als... Geen video enzow :)
maar als dat het probleem was heb ik het tot nu toe altijd nog weten te fixen met Nimo Codec pack...

Maar controleer eerst welke codec je nofdig hebt voor de films die je wil afspelen voordat je alle codecs die er bestaan gaat installeren. zoek daarvoor een codec en installeer die

ik heb het eindelijk gevonden!!! twas een slechte driver.. ik heb de driver erafgesmeten. toen ging het wel om films te bekijken. dus gewoon een andere driver gezocht en kbijmm eindelijk terug video.

bedankt voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan