Geen Volume Bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy300

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
114
Hey ik heb ineens geen volume bar meer als ik op mijn toetsenbord op Volume + of - druk vroeger had ik dat wel kreeg je zon Volume meter : Volume ||||||||| zoiets maar die zie ik niet meer :( ik zou hem graag terug willen hebben :D
 
Zeker een logitech toetsenbord?

Zorg even dat je Setpoint hebt geinstalleerd en wanneer je dat al hebt kijk dan ook of hij wel aan staat.

(Hij hoort bij het opstarten aanwezig te zijn maar bij mij wil hij soms nog wel eens niet opstarten met het gevolg dat mijn functie toetsen niet meer de juiste programma's openen)
 
Ummm nee ik heb een Originele HP Toetsenbord en HP computer
heb ik dan nog steeds setpoint nodig ?
en waar kan ik die vinden
 
De vraag is gaat het nou om het geluid of om het toetsenbord, beide zijn mogelijk.
Heb je de juiste drivers voor je geluidskaart en je toetsenbord wel geïnstalleerd? Ik had het probleem onlangs ook en ik heb toen de juiste drivers voor m'n geluidskaart ff gedownload en geinstalleerd en het probleem was opgelost.
 
nee als ik op Volume + druk op toetsenbord gaat volume wel omhoog maar ik zie die balk niet die ik vroeger wel zag onderaan de scherm en als ik op geluid uit druk zag ik eerst dempen enzo
 
Nee, dan heb je inderdaad geen SetPoint meer nodig.

Waarschijnlijk wel een soortgelijk programma van HP en zat de cd waarop dat programma staat bij de computer toen je hem kocht.
 
nee als ik op Volume + druk op toetsenbord gaat volume wel omhoog maar ik zie die balk niet die ik vroeger wel zag onderaan de scherm en als ik op geluid uit druk zag ik eerst dempen enzo

De toetsen op je toetsenbord werken dus duidelijk, ga naar de website van de fabrikant van je pc en download daar de goede drivers voor je geluidskaart. Zodat die drivers even op je scherm kunnen weergeven wanneer het geluid omlaag en omhoog gaat.
 
Dan moet je de drivers installeren Je kan ook gewoon drivers van een ander Toetsenbord halen werkt ook gewoon ik heb ook eens voor een Cayon Draadloos toetsenbord Trust Drivers opgehaald en werkte normaal.
 
Oh ik was naar HP site gegaan en nieuwe toetsenbord driver geinstalleerd nu werkt alles perfectooo :D:D
 
Dan moet je de drivers installeren Je kan ook gewoon drivers van een ander Toetsenbord halen werkt ook gewoon

Dat het bij jou heeft gewerkt betekent niet dat het altijd werkt... Een fabrikant brengt niet voor niets drivers uit speciaal voor de hardware die ze leveren...

@Crazy300: Zou je de status op "Opgelost" willen zetten. Alvast bedankt :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan