Tanja1968
Meubilair
- Lid geworden
- 29 sep 2002
Mijn ouders zitten net genoeg achter de pc om hun oude P2 350 mhz te vervangen door deze pc:
Powerline Intel Celeron 2.4GHz
Meerprijs
Behuizing Powerline Miditower ATX
Moederbord Intel Desktop Board D845GVSRL
Processor Intel Celeron 2400MHz
Geheugen 256Mb DDR333
Videokaart onboard VGA (geen vrij AGP slot)
Harde schijf 40Gb 7200rpm IDE
CD-Brander 52x32x52x IDE
Diskettestation 1.44Mb
Geluidskaart 3D sound onboard
Netwerkkaart 10/100Mbit onboard
Speakers Stereo speakerset
Toetsenbord 104-keys toetsenbord PS/2
Muis Scrollmuis PS/2
Software
Prijs : 385 €
Dit is voor hun al een supervooruitgang.
Enige wat ik bezwaarlijk vind, is dat er geen AGP slot vrij is. Wat nu als deze onboard kaart kapot zou gaan, bestaan er dan nog pci kaarten voor dit systeem?
Wie is bekend met dit soort systemen zonder AGP slot? Is mijn bezwaar gegrond of maakt het tegenwoordig niet meer zo uit?
Alvast bedankt weer voor alle tips!
PS. Ik koop graag bij Powerline omdat ik daar al heel veel systemen heb gekocht naar volle tevredenheid. Ook de service en kennis vind ik daar OK! Maar als jullie een beter systeempje bij mij in de buurt weten hou ik mij ook aanbevolen voor suggesties. (zuid-Holland)
Powerline Intel Celeron 2.4GHz
Meerprijs
Behuizing Powerline Miditower ATX
Moederbord Intel Desktop Board D845GVSRL
Processor Intel Celeron 2400MHz
Geheugen 256Mb DDR333
Videokaart onboard VGA (geen vrij AGP slot)
Harde schijf 40Gb 7200rpm IDE
CD-Brander 52x32x52x IDE
Diskettestation 1.44Mb
Geluidskaart 3D sound onboard
Netwerkkaart 10/100Mbit onboard
Speakers Stereo speakerset
Toetsenbord 104-keys toetsenbord PS/2
Muis Scrollmuis PS/2
Software
Prijs : 385 €
Dit is voor hun al een supervooruitgang.
Enige wat ik bezwaarlijk vind, is dat er geen AGP slot vrij is. Wat nu als deze onboard kaart kapot zou gaan, bestaan er dan nog pci kaarten voor dit systeem?
Wie is bekend met dit soort systemen zonder AGP slot? Is mijn bezwaar gegrond of maakt het tegenwoordig niet meer zo uit?
Alvast bedankt weer voor alle tips!
PS. Ik koop graag bij Powerline omdat ik daar al heel veel systemen heb gekocht naar volle tevredenheid. Ook de service en kennis vind ik daar OK! Maar als jullie een beter systeempje bij mij in de buurt weten hou ik mij ook aanbevolen voor suggesties. (zuid-Holland)
Laatst bewerkt: