Geen webcam na installatie w7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marilyn77

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
7
hallo,

ik heb net ook windows 7 geïnstalleerd en inderdaad plots deed mijn cam en de FN knopjes het niet meer. Heb al systeemherstel gedaan lukt niet. Kan er iemand op een heel eenvoudige wijze mij uitleggen hoe ik dit het beste repareer? Heb een laptop Medion MD96640 BE
alvast hartelijk dank!

grt,
Mar
 
@marilyn77:Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Het is niet wenselijk(lees toegestaan)om je vraag bij iemand anders in het topic te plaatsen.Ook het probleem en evt oplossing zou mogelijk anders kunnen zijn.Vandaar de verplaatsing.

Succes met je vraag.
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Denk dat je wat drivers nog moet installeren deze zal je hier vandaan kunnen halen.
 
@Frankwannet:

ok dank je, mijn excuses hiervoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,


Kijk eens bij apparaat beheer waar gele of rode tekens bijstaan die zal je dan moeten downloaden rechtermuisknop deze computer-eigenschappen-apparaatbeheer.

Ps kom er net achter dat je deze medion site moet hebben
 
Laatst bewerkt:
Hoi,


Kijk eens bij apparaat beheer waar gele of rode tekens bijstaan die zal je dan moeten downloaden rechtermuisknop deze computer-eigenschappen-apparaatbeheer.

Ps kom er net achter dat je deze medion site moet hebben
hoi,
ik krijg steeds "windows verkenner werkt niet meer wanneer ik apparaatbeheer aanklik en dan herstart hij windows verkenner :(

die gele en rode tekens vind ik niet terug ik zie een hele waslijst van apparatuur moet iik ze dan 1 voor 1 openklikken? thx
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd ik zou win 7 opnieuw installeren als je nu al problemen er mee hebt stond e r ook win 7 op op het notebook.
 
hoi,
ik krijg steeds "windows verkenner werkt niet meer wanneer ik apparaatbeheer aanklik en dan herstart hij windows verkenner :(

Ik krijg de indruk dat de webcam het aanvankelijk wel deed en plotseling niet meer, m.a.w. er zijn drivers geïnstalleerd.

Je kunt het beste in de Windows logboeken en bij Betrouwbaarheidscentrum kijken welke foutmeldingen je krijgt en deze hier plaatsen.
 
hoihoi,
ondertussen heb ik de windows verkenner erafgekregen via: -- ShellExeView Download ---, systeemherstel gedaan en heb drivers uitgepakt via medion en cam werkt weer jieha.
Nu zit ik nog met mijn FN functies die niet werken. Dus ik weet niet miss zijn dit de grafische die ik moet downloaden?
grt en al heel erg bedankt voor jullie hulp!
 
Hoi ,

Weet niet welke drivers je allemaal kan downloaden maar ik zou dus alle doen die kan krijgen voor dit notebook zoals chipset en vaak kan je bij utility's ook wel wat bruikbare drivers vandaan halen.
 
Hoi ,

Weet niet welke drivers je allemaal kan downloaden maar ik zou dus alle doen die kan krijgen voor dit notebook zoals chipset en vaak kan je bij utility's ook wel wat bruikbare drivers vandaan halen.
heb ze allemaal erop gezet maar helaas nog steeds geen FN functies, heb dus medion zelf gemaild dus nu effe wachten op hun antwoord :(
toch bedankt voor de hulp

grt,
Marilyn
 
Hoi,
Kijk ff hier.
Er is, voor zover ik kan zien, geen ondersteuning voor Win 7.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan