Geen weergave beeld via beamer vanaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nfry

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2012
Berichten
1
Als ik mijn laptop met vga-uitgang verbind met beamer (ook vga) dan krijg ik geen beeld te zien...
Heb stekker in zowel 'input a' als in 'input b' geprobeerd. Beamer blijft "no input" aangeven.
Heb vga kabel getest door een beeldscherm op laptop aan te sluiten: doet het gewoon,
heb beamer getest door ipad erop aan te sluiten en dan zie i k ook gewoon bewegend goed beeld.
Heb op laptop functietoetsen gebruikt (fn + f8 crt/lcd) maar geen beeld op de muur...

De beamer (sony vpl-s900) heb ik net tweedehands gekocht en is nooit icm laptop gebruikt, alleen om films op dvd te kijken.

Weet iemand nog iets dat ik kan proberen? Dat zou heel fijn zijn!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Doe eens in de configuratie van je videokaart kijken of hij hem wel ziet(zo ja kies dan de gewenste modus).
 
En bij laptop zou het nog altijd zo moeten werken, onder de functie toetsen zit een beeldscherm logo, 2 vakjes over mekaar. Als je deze functie toets activeert zou de laptop het beeld over de vga uitgang moeten zenden. Als de beeldscherm niet word gedicteerd dan is dit altijd een handigheidje om toch de vga uitgang te laten werken. Als namelijk de vga uitgang niets herkend stuurt hij geen signaal naar buiten. De beamer zal niet herkend worden, deze geeft geeft standaard info terug over de vga.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan