Geen weergave Mailbox (hotmail, planet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

takkouh

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Hey jongens,

Ik heb een probleem met mijn internet explorer en nu hoopte ik dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Ik heb allereerst Windows XP met de laatste internet explorer. Ik heb ook alle macromedia plugins en java runtime machine geinstalleerd. Nu kon ik eerst wel mijn mailbox bekijken en mailtjes versturen, maar sinds recent kan ik de pagina met mijn inbox niet een bekijken.
Soms lukt dit wel maar dan ik geen mailtjes versturen.
Bij hotmail kan ik wel inloggen en zo maar kan ik geen mailtje versturen omdat ie blijft haken bij het laden van de taakbalken voor de tekstbewerking.
Bij planet kan ik soms zowel de mailbox niet zien en dus ook niet mailen, maar soms dus wel de mailbox zien maar dan nog steeds niet mailen.

Wat ik krijg te zien is een leeg pagina met onderaan de pagina een driehoekje met een uitroepteken. Wat inhoud dat de pagina niet kan worden weergegeven omdat er fout op zit.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen??

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Heb je soms je firewall te strak staan? Er komt n.l. van allemaal wel een cookie.
't Is maar een ideetje.

Het ligt aan de firewall. Ik heb firewall uitgeschakeld om te kijken of ie dan wel zou weergeven en geen succes.

Ik heb trouwens een sygate personal firewall pro.
Ik heb de cookie instellingen ook nagekeken en er lijkt niets aan de hand.

Nee, ik heb ook geen pop up stopper. Alleen een sygate firewal en een kaspersky antivirus programma.

Heb je wel eens bij je firewall gekeken op het moment dat het je niet lukte om mailtjes te versturen.
Wat zegt deze dan in het log?
Je kunt nl ook een verkeerd nr in hebben gevoerd om iets te blokken.
Nee wacht even, dat klopt niet met dat uitzetten.
Heb je wel je internetinstellingen gecontroleerd?
Explorer/Extra/Internet opties/Privacy?

Ik heb alles geprobeerd maar geen resultaat. Ik krijg dus voor alle duidelijkheid een uitroepteken linksonderin met de tekst gereed. De site is blanco. Verder kan ik nu ook niet meer windows update. Dus heb ik java gedownload en nog steeds niks.

Bij windows update komt ie niet verder dan 0% en dan blijft ie hangen.

Please Helpppp :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan