geen werkbalk in websiste

• Onderwerp starter Onderwerp starter Olga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Olga

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Op sommige websites is geen werkbalk te zien. Ik kan dan alleen eruit door op Ctrl-Alt-Del te klikken. De Backspace werkt hierbij ook niet.
Met welke andere toetsencombinatie kan ik er wel uit?
Ik heb IE 6.0

Met alt F4 (alt ingedrukt houden en dan op de F4 toets drukken) sluit je ook je internet explorer venster. Maar bij welke sites krijg je die balk niet te zien dan? Ligt dat aan je pc of aan de site?

Ik kreeg dit nu op www.royalsmile.nl
Ben dit in het verleden ook al eens tegengekomen, weet alleen nu niet meer op welke site dit was.

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik krijg op die site wel gewoon mijn eigen rode kruisje te zien rechts bovenin. Op die site zelf staat daar ook een kruisje met "close" erbij.

vreemd dat het bij jou niet werkt. Je zou die optie Alt F4 als alternatief kunnen gebruiken.

Krijg je dat rode kruisje ook te zien als je doorlinkt naar de volgende pagina's van die website?
Gek, dat dat bij mij niet te zien is dan.
Maar ik ben blij met de door jou gegeven oplossing.

Ja, dat kruisje krijg ik ook in submenu's te zien. Niet de hele werkbalk met vorige en volgende en home e.d. hoor. Maar zo is dat in die pagina gemaakt.

Ik krijg alleen bovenaan die blauwe balk te zien en rechts de opties minimaliseren, verkleinen en sluiten (kruisje).

Misschien dat je schermgrootte niet helemaal goed staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan