Geen werkbalk meer in Office 2003???

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
Ik heb Office 2003 geinstalleerd over Office XP heen.
Er zijn een paar onderdelen die ik niet meer terug kan vinden.
PhotoEditer is vervangen door Picture Editor.
Clip Organiser mis ik.
Maar het meest mis ik de Office Werkbalk.

Heb met reparatie de installatie al laten herstellen, nieuwe onderdelen proberen toe te voegen, maar zie hem niet staan in het lijstje met te installeren onderdelen.

Weet iemand of ie helemaal verdwenen is in Office 2003? Ik kan er nergens iets over vinden, maar ik mis hem wel.
 
(Tja, waarom kan IK dat nou weer niet vinden....?)

Da's inderdaad het antwoord op mijn vraag.
Bedankt!

Jammer dat ie er niet meer in zit!
Ga hem dus maar met OfficeXP erop zetten. Wel omslachtig hoor.
 
Zo zie je maar weer dat een verandering niet voor iedereen een verbetering is.
Na informatie bij enkele Office gebruikers blijkt dat men de werkbalk irritant vond. Dit is waarschijnlijk de reden dat hij verdwenen is in Office 2003.
 
Ja Will, ik gebruik hem dagelijks. Heb daar allerlei snelkoppelingen in zitten, meest NIET van office trouwens.
En waarom hem er dan meteen UIT halen? Je kunt toch zelf kiezen of je hem wel of niet installeert?

Maar, ik heb eea nu weer zoals ik het graag heb.

De nieuwe Office vind ik trouwens wat aardige opties hebben voor zover ik dat in Word heb ontdekt. Alleen wil Word bij mij niet stabiel werken. Excel en PP wel. Word geeft soms wel 2x in één minuut een foutmelding en herstelt dan zijn bestanden. Zééér vervelend, maar ik ben er nog niet achter wat dat kan zijn.
 
Marianneke

Je kunt de CD er in doen en dan kiezen voor herstellen cq. repareren.
Deze week heb ik op de Helpmij gelezen dat iemand ook steeds had dat Office 2003 (Orginel) iets wilde installeren.
Btw. heb je wel de Office Update gedaan want die was speciaal voor Word.
 
Ik heb beide inderdaad gedaan, maar wil nog niet lukken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan