geen wifi connectie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rino26

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Berichten
253
Hallo.
Heb hier een laptop van iemand.
En die laptop kan geen Wifi verbinding maken. Alles klopt. Type wachtwoord in en zegt kan geen connectie maken.
Heb probleem oplosser gedaan. En zegtbhij dat hij alleen met 2 Wifi spotsbkon verbinden. Kon hij zelf niet op lossen. Dus heb die 2 Wifi spot uit geheugen gedaan dus is niet meer opgeslagen. Maar en opnieuw opgestart. Maar nog steeds kan geen verbinding maken.
Waar is het probleem?
Waar staan die instelling?
Kan het aan virus liggen?

Ietdereen kan er gewoon op behalve deze laptop. Zitten meerdere apparaten al op.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi rino

Betreffende ( die van iemand ) Laptop, je zegt dat alles klopt ??
maar of jij bekend ook bent dat niet elke netwerkrouter met elke windows compatibel is, en jij zegt ook niets over welke windows op deze laptop is
en/of welke netwerkrouter jijzelf hebt ..

Kijk even ( als je dat wil ! ) deze mooie Microsoft uitleg over zoiets ---->>KLIK
 
Laatst bewerkt:
het is een d-link dir655 router.
En Windows 10. Maar had hem ook daarom onder het kopje Windows 10 gezet. Na dat ik die 2 netwerk dingen er uit heb gehaald geen hij geen problemen meer met probleem oplosser.
Heb de firewall al gekeken virus scanner die niet meer op Windows 10 werkte er af gegooid. Eigenschappen van netwerk kaart. Kan het gewoon niet vinden. Ik zag wel dat er iets van intel wireless software op stond of zo. Maar kon hem niet openen. In de programma lijst. Maar wel in de programma en onderdelen. Kan het zijn dat die de functie heeft overgenomen? Heb heb er nog niet afgegaalt. Want weet niet of dat de enige driver was voor de netwerk kaart.

Er staat intel proset/wireless staat er op.
 
Laatst bewerkt:
Oke nu weten wij dat W10 is :thumb:

Zeer zeker en ergens dan die laptop heeft met WiFi contact GE-had of met aantal netwerken verbindingen gehad enz.. toch ??
Nu ga maar in WiFi Sense instellingen kijken hoe daar staat of hoe ingesteld daar voor netwerkverbindingen is ..

Mocht daar aantal netwerkverbindingen staan verwijder je die alle, en probeer maar weer verbinding maken maar deze keer via jouw eigen router en/ of via jouw netwerkverbinding ...

hier heb je een betere dan die van mij uitleg over -->> KLIK
 
Laatst bewerkt:
Nou heb nu de laptop niet meer. Maar geef maar wat suggesties waar het aan kan liggen. Zodat als ik hem heb dat ik weer wat ideeën heb.
Maar dat wil ik eigenlijk niet proberen. Want als dat niet werkt kan ze helemaal niet meer op internet.

De laptop is maar 1,5 jaar oud. Misschien zelf jonger.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Achh ookey snap ik .... is ooke dan

Netwerk overzicht-lijst met verbindingen welke je ooit had verwijderen en WiFi Sense instellingen ( bij Windows 10 dus ! ) nakijken ..... kan helemaal geen kwaad, ... maar als jouw laptop niet dat is snap ik nu dat je niet mee knoeien wil enz..

Laptop 1.5 jaar oud ?? .... en draait nu W10 ? huh ?
 
Laatst bewerkt:
Ja of half jaar of zo oud. Weet het niet precies meer. En kan zijn dat hij van Windows 8.1 gratis update had.

Het is een taras met Wifi en 1 van de werknemer kan niet verbinden met die laptop. Alle apparaten van andere personen en haar telefoon doen het wel. En ze had een afspraak. Dus is de laptop weg. Kan het ook aan die intel software liggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Begin bij het begin en installeer eerst de nieuwste drivers eens.


Je kan ze bij de fabrikant van je netwerkkaart halen maar ik gebruik persoonlijk altijd Driverbooster, ben je in één keer klaar.


Enne Royonix, waarom kan daar geen W10 op staan ?
 
Terrarabo wat bedoel jij dat mee over windows 10 ? .... en/ of wat denk je dat ik mee bedoelde ????

Ik heb nergens genoemd dat NIET en/ of windows 10 dat iets niet mag te zijn of zoiets, wat ik mee bedoelde is dat misschien netwerkrouter (dat die oude een router is of zoiets ) niet compatibel met W10 is enz.

In het begin van deze topic dat was helemaal niet duidelijk enz..

:eek: Of je misschien bedoel naar comment #6 ? uuchh jej in dit geval heb ik zelf verkeerd 1,5 jaar op dit moment toen begrepen etc.

Uiteindelijk jij adviseert rino om drivers opnieuw daar installeren ( ???? hoezo ? ) omdat hij niet verbinding met een netwerk kan maken ?? neii jonge dit is helemaal niet nodig voldoende is zoals ik zei WiFi Sense instellingen nakijken opschonen en opnieuw via eigen router ( mocht compatibiliteit die toestaan dus ) met WiFi verbinding maken enz..etc..

Volgens Rino Laptop is dus weg ( ook niet van hem is ) en dit alles nu niet meer mogelijk is ...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan