Geen WiFi meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn Sony Vaio VGN NS12M onder Vista. Het Wifi-knopje staat op On, maar er is geen verbinding. Bij het opstarten vanmorgen brandde het lampje even, lang genoeg om aan te geven dat er post was, maar daarna ging het weer uit. Ik heb geen bijzondere dingen gedaan, die er aan ten grondslag kunnen liggen. Heeft iemand een idee?

Bij het opstarten vanmorgen brandde het lampje even, lang genoeg om aan te geven dat er post was, maar daarna ging het weer uit

Welk lampje heb je het precies over ?

Hen je al geprobeerd om je modem/router te herstarten (stroom eraf voor 30 seconden en dan de stroom er weer op)

groeten Marcel

Ik bedoel de led die aangeeft dat er Wifi aan staat. Overigens heb ik het in de loop van de dag weer geprobeerd en toen werkte het weer goed. Ra ra wat is er aan de hand?

Ik neem aan dat je wel weet hoe je je WIFI kaart in je laptop aan en uit kunt zetten ?
Als het lampje namelijk niet brand dan wil dat meestal zeggen dattie uitgeschakeld is.

Groeten Marcel

Uiteraard staat de Wifi-schakelaar op On, zoals ik al in de aanhef vermeldde.

Hmmm, ik weet het nu ook even niet meer.

Zou ook nog een hardwarematige storing kunnen zijn.
Ik neem aan dat bij je apparaatbeheer geen uitroeptekentjes staan (alle drivers zijn correct geinstalleerd).

Groeten Marcel

Gisteren en vandaag weer geen problemen met Wifi. Onduidelijk wat er aan de hand was, maar we laten het er maar even bij. Bedankt voor je reacties.

Mooi he zo'n computer die zijn eigen problemen verhelpt :d

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan