geen wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Beste helpers,

Ik heb een probleempje met een medion md 97900.

Mijn virusscanner gaf aan dat er een virus was en ik klikte op de verkeerde knop dus verwijderen ipv quarantaine en nu ben ik mijn wifi kwijt.

Het stuurprogramma staat volgens het apparaatbeheer goed en bij de services staat wireless ook aan en het icoon staat ook in de taakbalk alleen mijn wifilampje brand niet meer en als ik op het knopje voor wifi druk verandert er niets.

Systeemherstel haalt ook niets uit!

Iemand enig iedee hoe ik dit oplos?

Hier heen gaan en het MSN-nummer invullen en kijken wat Medion zelf te bieden heeft aan drivers (vul je MSN nummer in
Verder zou het handig zijn te vermelden welke wifi netwerkkaart Apparaatbeheer aangeeft (merk + type).

Tijs.

was ik vergeten!

Het gaat om een intel pro wireless 3945abg!

De drivers staan volgens mij goed het icoon van draadloos netwerk staat er ook.

Alleen het wifi lampje brand niet en als ik op het icoon van draadloos netwerk klik geeft deze gelijk aan dat er geen beschikbare netwerken zijn!

Alvast dank voor het antwoord.

Ik heb gedaan wat je geschreven hebt er nu heb ik er wat icoontjes bij die ik kwijt was maar ik krijg nog steeds de melding wifi is uitgeschakeld en als ik op de wifi knop druk gebeurd er niets.

Tsja, dan weet ik het zo snel ook niet... Het apparaat moet wel reageren op de wifi knop, anders gaat het nooit (meer) werken, lijkt me...

Kijk ook eens in Apparaatbeheer of de Wifi adapter mischien uitgeschakeld staat? (rood kruis ervoor, indien XP).
Meer tips heb ik niet voor je.

Tijs.

@dnties bedoeld dus, dat het kan zijn dat je misschien per abuis op de (hardware) knop van je draadloze adapter hebt geklikt.
In de meeste gevallen heb je een schakelaartje of schuifje met het icoontje van je draadloze adapter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan