Geen wijzigingen, wel administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

AntonioTM

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Hallo mede-HelpMij forum users!
Ik zit met een probleempje met mijn computer.
Ik heb zegmaar een aantal !!verschillende!! programma's die niet willen openen.:(:(
Hier een .GIF bestandje van de melding
2jacb42.gif

Maar ik ben als administrator ingelogd.
Ik heb dit nooit eerder gehad,
Vorige week heb ik AVG 2012 aangeschaft, zou het daardoor komen?

Hopelijk hebben jullie een oplossing.
Ik heb BTW Windows 7 Professional

Laatst bewerkt:
Als ik zo zie wat je verborgen hebt, dan lijkt het net dat de naam van het bestand (incl. de map waarin het staat) te lang is voor Windows.

Probeer eens een bestand van dezelfde soort met een kortere naam (en/of kortere mapnaam)?

Tijs.

Op welke wijze heb je de software geïnstalleerd? Met gebruikersrechten of met administratorsrechten.

Op welke wijze heb je de software geïnstalleerd? Met gebruikersrechten of met administratorsrechten.

Hallo Seniorke
Dit programma hoefde niet geinstaleerd te worden.
Ik heb ook geprobeerd wat Tijs net zij de naam korter maken, maar dat hielp ook niet echt.
Ik heb inmiddels geprobeerd met Admin rechten uit te voeren.
Niets helpt.

Antonio

Laatst bewerkt:
Als ik zo zie wat je verborgen hebt, dan lijkt het net dat de naam van het bestand (incl. de map waarin het staat) te lang is voor Windows.

Probeer eens een bestand van dezelfde soort met een kortere naam (en/of kortere mapnaam)?

Tijs.

Nope, Helaas.. lukt niet..

Hey hallo!
Ja, ik heb alle programmas die het daardoor niet deden, gescand en worden gezien als Virus. ik weet uit ervaring dat dit een vertrouwd programma is
Ze zijn niet verwijderd door AVG. maar hoe kan ik ze dan Toestaan?

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Moet je ze toevoegen als uitzondering. Zie de handleiding, pagina 39, 40 en 41 (vooral pagina 40).

In je schermafdruk waren delen zwart gemaakt, dus ik vermoed dat de afkomst van het bestand niet de originele maker/fabrikant/leverancier is. Ik ben er geen voorstander van om uitzonderingen toe te voegen, zéker niet als (de afkomst van) de bestanden die je als uitzondering toevoegt niet bekend zijn...

Tijs.

Moet je ze toevoegen als uitzondering. Zie de handleiding, pagina 39, 40 en 41 (vooral pagina 40).

In je schermafdruk waren delen zwart gemaakt, dus ik vermoed dat de afkomst van het bestand niet de originele maker/fabrikant/leverancier is. Ik ben er geen voorstander van om uitzonderingen toe te voegen, zéker niet als (de afkomst van) de bestanden die je als uitzondering toevoegt niet bekend zijn...

Tijs.

Ik hou liever prive waar ik mee werk maar, nee, ik ben niet zon illegaal ventje :p
Ik ga kijken of het werkt!
Dankjewel tijs!
Als het niet werkt, post ik nog wel, zoniet, dan ist klaar!

Dit programma hoefde niet geinstaleerd te worden.

Zeer intressant. Volgens mij is je computer dan besmet met Rogueware.
Je hebt AVG 2012 niet geïnstalleerd maar toch is het op je computer aanwezig. Nepsoftware dus die zich voordoet als AVG.
Rechtsonderaan in de systeembalk zie je daar het icoontje van AVG staan.

Tijs.

Zo, het probleem is opgelost!
Dankjewel tijs!

Voor alle zekerheid zou ik dit toch eens uitvoeren.

Download hier Mbam MalwareBytes naar je bureaublad.

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Zorg ervoor dat na installatie deze opties aangevinkt zijn:
Update MalwareBytes' Anti-Malware
Start MalwareBytes' Anti-Malware

Klik daarna op Voltooien.

Als er een een update gevonden wordt, zal deze gedownload en geïnstalleerd worden.

Als er gevraagd word of je de "Evaluatie wil starten" mag je deze weigeren, en kun je later nog inschakelen wanneer je hier gebruik wilt van maken.
Zodra het programma gestart is, klik op het tabblad "Instellingen".
Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
Klik dan op het tabblad "Scanner", kies hier voor "Volledige scan".
Klik vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan klaar is, klik op OK,en daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, en klik dan op: "Verwijder geselecteerde".
Na het verwijderen zal een log openen .Wanneer gevraagd word om de computer opnieuw op te starten, sta je dit toe.

Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kun je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken .

Laatst bewerkt:
Zeer intressant. Volgens mij is je computer dan besmet met Rogueware.
Je hebt AVG 2012 niet geïnstalleerd maar toch is het op je computer aanwezig. Nepsoftware dus die zich voordoet als AVG.
Rechtsonderaan in de systeembalk zie je daar het icoontje van AVG staan.

Daarbij had ik het niet over mijn AVG
Ik had het over het programma wat geopend moest worden.
BTW het is nu al opgelost!
Als ik AVG niet hoefde te instaleren, kon het niet alleen een nep zijn, het kon natuurlijk ook een gecrackte PortAble version zijn. Echter doe ik dit neit en koop ik netjes mijn programmas waar ik voor betalen moet. :D Dankjewel nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan