Geen win-32 toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik ben een nw. configuratie aan het installeren op een ASrock mobo K8S8X met een athlon 64 3000 en winxp pro. Als ik vanaf een cd wil installeren bijv. de drivers voor het MOBO dan start de cd-rom niet vanzelf op, maar goed , de toepassing die ik dan in de verkenner aanklik doet het ook niet en ik krijg de mededeling
.....exe is geen geldige win 32 toepassing..

Ik zit dus mooi met mijn handjes in mijn haar...

Heb je dat ook met andere programma's van een cd? Kijk anders een of je de drivers kunt downloaden.

Ik heb het met alle cd's die ik erin stop. Ik kan wel van de ene partitie naar de andere op de hd. De CD rom drive wordt herkend. Maar de pictogrammen van de files zien er anders uit. Dus geen computertje als pictogram bij setup bijv. maar een kadertje met een klein figuurtje erin... Dit probleem is een bekend probleem zo te beoordelen want als je googelt dan kom je het heel vaak tegen, alleen geen oplossing!!! Het zijn allemaal reguliere cd-s.... elbert

Nog even gekeken, het is een leeg windowtje als pictogram wat voor die setupfile staat

Heb je wel windows helemaal schoon geinstalleerd toen het systeempje in elkaar hebt gezet? En niet dat er op die harde schijf toevallig nog Windows stond.

Ja gewoon via cdrom opgestart en NTFS geformateerd.

Krijg nou wat, kabel naar cdrom vervangen en alles loopt weer als een trein....thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan