Geen x64

Status
Niet open voor verdere reacties.

3lit3

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
294
Hallo,

Ik heb windows x64 editie en ik wil Vista in x64 modus zetten (eigenschappen bureaublad). Ik heb een AMD x64 3500+ processor dus het zou geen probleem moeten zijn............. maar dat is het dus wel ;).

Op de site van AMD kan ik geen drivers vinden en ik heb de nieuwste 64 bits drivers voor mijn videokaart gedownload (van N Videa).

Waarom krijg ik geen 64 bit?
 
Wat i juist het probleem? Voor je cpu moet je geen drivers gaan zoeken.
 
het probleem is dat ik Vista niet op 64 bit kan zetten (rechter muisknop in het Bureaublad > Eigenschappen > tabblad Instellingen > vak kleurkwaliteit)

misschien heeft dit er helemaal niets meet te maken, als dat zo is, waar is x64 dan wel (zichtbaar) goed voor?:confused:
 
Laatst bewerkt:
Wat jij nu verteld heeft niks te maken met 64 bits of 32 bist versie. Het zou met trouwens straf lijken dat je zomaar vlug kunt switchen in windows zelf. Je installeerd de 64 bits of de 32 bits. Daarbij is windows vista Ultimate retail de enige versie die beide (32 en 64 bits) op dezelfde DVD heeft staan, daar kan je dus kiezen wat je wilt instaleren. Alle andere versies + OEM zijn ofwel 32 ofwel 64. Ook de OEM versie van ultimate heeft 32 ofwel 64 (niet beide). Ik weet niet welke versie jj hebt?
 
confused...

Ik weet niet welke versie jj hebt?

Ik heb Vista Ultimate x64 geinstalleerd (te herkennen aan het verdelen van Program Files en Program Files (x86).
Ik zij het trouwens in mijn vorige bericht verkeerd over het aan geven van het aantal bits. Dit is de volgorde voor XP. In Vista is het rechter muisknop op het bureaublad > Eigenschappen (voor het beeldscherm) > Dan de onderste optie.

Het heeft dus niet te maken met deze instelling? Ik dacht dat omdat deze dezelfde naam draagt als de processor :confused:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan