geen XP driver voor camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor V

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Heb hier een cameraatje, Konica Minolta G600, die een usb-driver nodig heeft. Van de CD-rom wil hij niet installeren omdat de driver alleen geschikt is voor Windows 98. Op de site van Konica Minolta staat ook alleen een driver van 98.
Nu kan uiteraard het cameraatje niet meer gebruikt worden. Wie zou hier een oplossing voor weten?

This Dimage driver package for most Konica Minolta Dimage cameras is needed only for Windows 98. Windows Me, 2000 and XP already have the driver (if you are having trouble using the drive on these systems, then it is likely to be a conflict or problem in Windows - see the Windows Device Manager and Windows Help file for details).
Bron: http://www.softwarepatch.com/utilities/dimage-driver.html

Je hoeft niets te installeren, als het goed is wordt de camera onder Win Me/2000/XP vanzelf herkend zodra je deze inplugt.

hackerfrans zei:
Je hoeft niets te installeren, als het goed is wordt de camera onder Win Me/2000/XP vanzelf herkend zodra je deze inplugt.
ja, en dat doet hij nu juist niet

webcam

h0oii h0oii allemaal weten jullie mischien hoe je een webcam wb-1100 kan installeren zonder cd ??
als je dat weet stuur dan een berichtje naar : kaatje_aapje@hotmail.com
doe het graag

doei doei allemaal :thumb:

bedankt iedereen voor de reacties. De camera kan inderdaad zonder driver op XP gezet worden. Na een paar keer rebooten werd hij volledig herkend en konden bestanden geopend worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan