Geen youtube of online spelletjes meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chilhil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Hallo,

Hier thuis kunnen wij sinds kort geen filmpjes bekijken op youtube,
of online spelletjes spelen. Dit is op de laptop (vista), op de gewone pc (xp) kunnen we dit allemaal nog wel.
Ik heb geen idee wat de oorzaak is.
Op youtube gaf hij aan dat de flash player mogelijk verouderd was of dat de java instellingen verkeerd waren.
Dus ik heb de nieuwste flash player gedownload en de java instellingen gecheckt.
Beide hielpen niet.
Ook heb ik de internet instellingen gereset, maar ook dat hielp niet.

Wie heeft een idee waar dit aan kan liggen?
bij voorbaat dank.

heb inmiddels nieuwste Java geïnstalleerd, heeft niet geholpen.

Laatst bewerkt:
Java heeft regelmatig updates bij de meeste spellen word dit aangegeven mischien is het verstandig om dit even te checken of een nieuwe te downloaden en de oude te verwijderen
:)

Heb ik gedaan, laptop opnieuw opgestart maar ik kan nog steeds geen filmpjes en/of spelletjes spelen.
bedankt.

opgelost!!

Ik heb mijn probleem opgelost =D helemaal alleen XD.
voor de gene die nogmeer last hadden van dit probleem,
probeer het volgende:

ga naar C:\Windows\System32\Macromed\Flash = is bij vista het geval.
klik op flashutil... (type: toepassing)
dan geeft hij waarschijnlijk aan dat er een nieuwe versie van flash is.
die moet je installeren (niet via de site van flash maar gewoon met die toepassing!). Start je computer opnieuw op en alles doet het weer (bij mij was dat het geval:P)

Bij mij was het geval dat als ik hem via de site van flash installeerde dat er alleen maar van die beveiligingsberichtjes kwamen. Er kwamen nooit van die berichtjes dat ie geïnstalleerd was/werd. Ik weet niet precies waarom hij het zo niet goed deed maar via die andere doet hij het wel..

Bij deze is dus mijn probleem opgelost, voor degene die met het zelfde probleem zitten, ik hoop dat je het allemaal nog een beetje begrijpt.

Oplossing

Chilhil, fantastisch!
Had exact hetzelfde probleem, en via deze oplossing kan ik weer youtube filmpjes kijken.

Super, bedankt!

ook voor mij!

:thumb:
Hallo Chilhil,

Bij XP werkt jouw oplossing ook, ben er blij mee. Ook voor mij dus weer filmpjes kijken....
top!
groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan