Hallo allemaal,
Ik werk met een apple mini desktop…
Om ook windows programma's te kunnen draaien heb ik Parallels geïnstalleerd.
dan heb ik Windows 8 er op gezet….verder geen probleem werkte goed.
Wat is er gebeurd ?
Van de week update van windows ontvangen om te updaten naar Windows 8.1
Sindsdien kan ik niet meer in mijn tweede harddisk waar de werkbestanden opstaan.
Niet als ik in de Windows omgeving ben ,maar ook niet in het besturingen systeem van apple.
Als ik naar "deze computer" ga ,laat hij maar een harddisk zien. Die waar de programma bestanden opstaan….
Bestanden die per e-mail binnen komen worden ook niet geopend en krijg de melding dat er geen toegang is ,gezien
als een netwerk fout. : psf\Home\Library\Containers\com.apple.mail\data\Library\mail downloads\ "het te openen bestand"
Die "psf" is de andere harddisk die niet zichtbaar is ,
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven.
Met jullie antwoord zeg ik bijvoorbaat dank,
Vriendelijke groet ,Andre
Ik werk met een apple mini desktop…
Om ook windows programma's te kunnen draaien heb ik Parallels geïnstalleerd.
dan heb ik Windows 8 er op gezet….verder geen probleem werkte goed.
Wat is er gebeurd ?
Van de week update van windows ontvangen om te updaten naar Windows 8.1
Sindsdien kan ik niet meer in mijn tweede harddisk waar de werkbestanden opstaan.
Niet als ik in de Windows omgeving ben ,maar ook niet in het besturingen systeem van apple.
Als ik naar "deze computer" ga ,laat hij maar een harddisk zien. Die waar de programma bestanden opstaan….
Bestanden die per e-mail binnen komen worden ook niet geopend en krijg de melding dat er geen toegang is ,gezien
als een netwerk fout. : psf\Home\Library\Containers\com.apple.mail\data\Library\mail downloads\ "het te openen bestand"
Die "psf" is de andere harddisk die niet zichtbaar is ,
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven.
Met jullie antwoord zeg ik bijvoorbaat dank,
Vriendelijke groet ,Andre