• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen zichtbare getallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonMichael

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

Ik heb een werkblad waar in een cel een totaal aantal uren staan. In kolom B, van B9 t/m B60 komen uit andere werkbladen weekuren. Deze uren worden van het totaal aantal uren afgehaald en in kolom C (C9 t/m C60) gezet.
Nu wil ik het aantal uren ik kolom C eigenlijk niet zien, zolang de uren in kolom B 0 zijn. Als het getal in kolom C negatief is, dan moet het vakje rood worden.
Het lukt me niet om dit met voorwaardelijke opmaak.

Bij voorbaat dank,

DonMichael

Beste HierEnNu ;)

Ik zie eigenlijk het probleem niet :confused:

De formules in de voorwaardelijk opmaak zijn toch juist.

Je zit met een formule in kolom B die eigenlijk het probleem verschuift, is dit de bedoeling ?

Groetjes Danny :thumb:

Dit is mijn interpretatie van de vraag van DonMichael.
Je hebt een gegeven aantal uren dat een persoon moet draaien (A1). In kolom B worden de werkelijk geschreven uren geplaatst. Kolom C geeft het saldo per dag (het restant uren dat de persoon nog moet maken). Als in kolom B niets of 0 staat, is in kolom C ook niets te zien. Als het saldo negatief wordt wordt het vakje rood.

Groeten,

M.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan