Geeneen OS kunnen installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

flugeltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
4
Hey Helpmij medemensen. Ik ben bezig met een laptop, om daar een nieuwe windows erop te installeren want hij krag een BSOD voor het welkom scherm. Nu heb ik de harde schijf geformateerd met de vista dvd, en als hij begint te installeren geeft hij een foutmelding na een paar minuten. 0x8007045D en dat niet alle bestanden correct zijn. Bij windows 7 precies hetzelfde. En bij Windows xp wil hij niet eens installeren omdat hij geen vaste schijven kan vinden. En er zit ook een wachtwoord op de bios, dus daar kan ik helaas niet inkomen. Is een Acer Extensa 5220 laptop trouwens..:confused:

Iemand die me uit deze hele diepe ****** kan helpen?
 
Ja met originele xp en vista cd, 7 is wel illegaal. En ik heb nog iets gevonden op het internet over deze laptop. Met een SATA driver die niet herkend word en die driver kan je slipstreamen in nLite. Ik ben daar nu mee bezig en laat meer van me horen als het gelukt is;)
 
De installatie blijft elke keer hangen bij het kopieeren van het bestand driver.cab. En dat is op 4,9 of 30%. Al 5x opnieuw gebrand en al die kopieen doen het gewoon niet. Ook de originele cd geprobeerd maar ook niet. Wat is dit nou?
 
Jongens ik kom er echt niet meer uit.. Ze willen dus alle 3 niet installeren.. Niks aan te doen of wie weet wat?:(:(:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan